כוכבת דיסני, מג דונלי בראיון: "מוכנה להתמודד עם חבר זומבי". צילום: gettyimages.il/Christopher Polk

כוכבת דיסני, מג דונלי בראיון: "מוכנה להתמודד עם חבר זומבי"

תפסנו את הכוכבת העולה מהסרט "זומבים" של דיסני לראיון קצרצר על עשיית הסרט המיוחד, על המסרים שמסתתרים מאחוריו ועל השאלה שכולם שאלו את עצמם בחיים: מה עושים במתקפת זומבים אמיתית?

מג דונלי היא אחת מהכוכבות העולות של "דיסני" העולמי, מדובר בשחקנית מוכשרת למדי שלאחרונה שדרגה את עצמה בתפקיד בסרט הטלוויזיה "זומבים" של ערוץ "דיסני". לכבוד שידורי הסרט גם על המסך בישראל (שהושק בחודש שעבר ומשודר מאז בערוץ), שוחחנו בקצרה על הקו עם הכוכבת הנוצצת הבאה של הוליווד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עלילת הסרט עוקבת אחר קבוצת תלמידים זומבים מהעיירה 'זומביטאון' שעוברים ללמוד עם תלמידים אנושיים בתיכון סייברוק, תיכון טיפוסי המלא בקליניקות ומעמדות שונות של תלמידים. כאשר זד, שחקן פוטבול זומבי, ואדיסון, מעודדת אנושית, מתאהבים, נוצר כאוס חברתי בתיכון והשניים נאלצים לפלס את הדרך לחיים משותפים בדו-קיום.

 

"לדמות שלי קוראים אדיסון, היא מאוד אופטימית אמיצה, ובן אדם של יציאות ובילויים" מספרת לנו דונלי על דמותה בסרט, "אני חושבת שהמון בנות אחרות יכולות להזדהות איתה שזה ממש מגניב בעייני. במקצועה היא גם מעודדת במשחקי פוטובול, ואני מאמינה שהיא יכולה להפוך את העולם למקום שמח יותר באמצעות עידוד ולא רק עידוד בשדה הפוטבול אלא לעודד אנשים נפשית. אני חושבת שהיא מאוד מיוחדת בגלל שהיא נכנסת אל תוך המסע הזה של למצוא את עצמי, שזה מסע שאני כל כך מאמינה בו". 

עד כמה את דומה לדמות שלך?

"האמת שאני מרגישה ממש דומה לה בגלל ששתינו מאוד אופטימיות שאוהבות לעזור לאנשים אחרים, כמו כן חשוב לי לציין שהיא הרבה יותר אמיצה ממני, היא ממש עומדת על מה שהיא מאמינה בו ואני מרגישה שלמדתי המון מהדמות הזו".

 

על החוויה בסט מספרת: "אני חושבת שבעיקר התחברתי בקאסט אל קרלה ג'פרי וקיילי ראסל, נהיינו ממש שלישייה כזו והיינו עושות במהלך ימי הצילום המון 'ערבי בנות' כאלה. ממש התחברנו במהלך עשיית הסרט. אך חשוב לי לציין שגם ממש התחברתי למיילו (כוכב הסרט לצידה), לשנינו יש המון שאיפות ונהיינו ממש חברים טובים במהלך הצילומים".

עם ג'פרי וקיילי
עם ג'פרי וקיילי © gettyimages.il/Michael Tran

איך זה לעשות סרט קומי שעוסק בנושא כמו זומבים?

"אני חושבת שזה נושא ממש חשוב", מספרת ומפרטת: "כשקראתי בפעם הראשונה את התסריט ידעתי שאני צריכה לעשות את הסרט הזה, כי הוא מכיל בתוכו מסר חשוב שכולנו צריכים ללמוד אותו במיוחד בימים האלה, המסר הוא לקבל את האחר ובעיקר לקבל את עצמנו - שזה ממש שונה ומיוחד בעייני".

בסרט הדמות שלך יוצאת עם זומבי והם הופכים לזוג, אם היה כזה דבר. היית מסוגלת?

"ואוו. אני חושבת שאחרי הסרט הזה ואחרי שחוויתי איך זה מרגיש להיות עם חבר זומבי, אני די בטוחה שאוכל להתמודד עם דבר כזה" (צוחקת).

 

לרוב יש פחד מצפייה בזומבים...

"אף פעם לא פחדתי ממש מזומבים, אבל כן יש לי חברים שפחדו לצפות בסרט הזה בגלל שהם ראו שיש שם זומבים והם כל הזמן שאלו אותי אם זה מפחיד. אז לא, זומבים לא מפחידים אותי. חוץ מכמה סרטים ששם הם באמת מלחיצים בטירוף... אם בהתחלה כן פחדתי מזומבים, אחרי שעשיתי סרט שעוסק בהם אני יכולה להגיד שאני לא פוחדת מהם, כי בסרט הם בסך הכל אנשים טובים".

מה הדבר הראשון שתעשי אם באמת תפרוץ אפוקליפסת זומבים?

"אני בוודאות אתחבא באיזה מרתף... אבל אם אני אראה זומבי במציאות אני לא ארצה לפגוע בו, יותר ארצה לדבר איתו".

"לא מפחדת מזומבים יותר" © GettyImages.IL/Christopher Polk

לקהל הישראלי ולגולשי פרוגי דונלי ביקשה למסור כי: "אני ממש מקווה שתהנו מהסרט. אני כל כך מקווה לבוא לישראל! זה יהיה מדהים, יש לי מלא חברים שהיו בישראל והם אמרו שזו מדינה כל כך יפה ומדהימה, ואני ממש מקווה להגיע לישראל בעתיד הקרוב, ובעיקר לראות אתכם 'פרוגי'.



תגובות