סיכום כניסת דיירי האח: יכול להיות שמצאנו את המנצח?. צילום: רשת 13

סיכום כניסת דיירי האח: יכול להיות שמצאנו את המנצח?

זהו. עונת האח הגדול החלה רשמית עם סיום כניסתם של כלל דיירי העונה. מה חשבנו על הדיירים שנכנסו אמש (א') לבית? קבלו!

אפשר לפתוח רשמית את עונת "האח הגדול" עם סיום כניסת דיירי העונה אל הבית. אחרי שהבאנו לכם את הרושם הראשוני שחווינו מהדיירים הראשונים, זה מה שחשבנו על הדיירים שנכנסו אמש (א') אל הבית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אינה סטיוארט

מסתמנת כאחת שלא תפסיק לצחוק ולנסות להצחיק, אוהבת להשתטות אבל לא מציגה משהו מעבר, מפונקת אבל חיננית. טיפ מאיתנו: לא לשכוח להיות רצינית כשצריך.

תמי מונטג

במבט ראשון קצת מעצבנת, הביאו אותה כדי להתחבר לדייר ישראל אבל נראה שהיא הגרסה הפחות טובה שלו. מדברת הרבה, אך נלווה לכל זה סיפור מרגש כזה שמוכיח שהיא עומדת על שלה ומקווים שמתוך הרגשות שעברה היא תציג מעצמה הרבה יותר. טיפ מאיתנו: יש קצת מגננות שאפשר לקלף.

סמואל חגאי (שמואל חג'ג')

מצד אחד הוא נראה נינוח ואיש שיחה אפשרי לכולם, מצד שני יש לנו תחושה של פצצה מתקתקת שיכולה להתפוצץ בריב אחד סוער. אבל על פניו דייר סביר ונחמד. טיפ מאיתנו: אל תתחרפן.

אורלי יחזקאל

האמא העממית שלכולם קל להתחבר אליה. קצת צינית אבל בהומור ובחיוך. היא יכולה להצחיק גם מבלי לשים לב, למרות היותה אישה חזקה, יש קצת חשש שברגעי התמימות שלה היא תהפוך ללעג. מסתמנת כדיירת חמודה אבל לא מהאלה ששורדות עד הגמר, מקסימום עוד חמש הדחות קדימה. טיפ מאיתנו: תהני מכל רגע.

תומר רוטשילד

שוויצר קצת, מה שגורם לו לבוא מקולקל לצופים וזאת למרות שהוא על תקן החתיך המצליח. תעודת הזהות לא ממש תרמה לו, לא מסוג האנשים שהקהל בבית אוהב, אלא אם הוא יהיה מספיק מעניין ויצור סיטואציות בבית - ואז סיכויו להגיע לגמר גבוהים מאוד. טיפ מאיתנו: לנחות.

סימה בכר

לא משעממת, יוצרת עניין, מצחיקה וכזאת שכיף לאהוב ולראות על המסך. שילוב בין אמא לרוח צעירה מביאה איתה משהו מרענן ונחמד למדי. נדמה שהיא ההפתעה של העונה. טיפ מאיתנו: תני לנו להכיר אותך יותר.

לירון אופיר

כרגע הוא הפייבוריט שלנו וגם זה שמסתמן כדייר עם פוטנציאל לא רע לזכייה. חביב למדי, משלב הומור ושפה שכובשת את הצופים ומעלה חיוך מעצם הנוכחות שלו. אין סיפור אישי כואב ועם זאת מצליח לגרום לנו להתעניין בו ולרצות לראות ממנו עוד על המסך שזה כבר מעולה וסימן לדברים טובים. טיפ מאיתנו: אל תשתנה ואל תשכח אותנו כשתיקח את המיליון!

© צילום: רשת 13

 

תגובות