הלם: "האחות הגדולה" פורשת באמצע העונה. צילום: רשת 13

הלם: "האחות הגדולה" פורשת באמצע העונה

תוך פחות מחודש מאז נכנסה לתפקיד: האחות הגדולה הראשונה בתולדות הפורמט בישראל, פורשת מתפקידה; עדיין לא הוכרז על מחליף קבוע

רווית ליאור מנדל, מי שעומדת מאחורי קולה של האחות הגדולה בבית האח הגדול, הודיעה באמצע העונה על פרישה. בשלב זה לא ידוע מהי סיבת העזיבה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זו הפעם הראשונה בתולדות תוכנית הריאליטי שהעורך הראשי, המשמש גם בתפקיד האח הגדול, פורש באמצע העונה, אם כי בעבר יורם זק, שערך את התוכנית במתכונתה הקודמת בקשת, הושעה בעקבות התבטאויות בלתי הולמת כלפי הדיירת דנה רון.

ליאור-מנדל, שעובדת על הפרויקט כבר שנה, הודיעה למנהלי רשת כי היא תפרוש מתפקידה. עדיין לא נחתם דבר לגבי זהות מי שיחליפה בתפקיד האח הגדול, אך על פי גורמים המעורים בפרטים צפוי להיכנס לנעליה העורך רועי עוז, שהיה האח הגדול בעונה הראשונה של התוכנית, אולם בתום שלושה שבועות החליף אותו זק, שהפך לאח הגדול המיתולוגי. בנוסף, עוז ערך בין היתר את "משחקי השף" ו"היפה והחנון". העורכת רהב לסטינגזון, שערכה את הישרדות, תסייע לעוז ותשמש כגיבוי. אם אכן המהלך ייצא לפועל - הקול הגברי ישוב לבית הגדול.

מנחי התכנית
מנחי העונה © צילום מסך

ליאור-מנדל נחשבה לאחד השמות המבטיחים בטלוויזיה. יחד עם שותפה לעבודה, העורך אייל אלקבץ (שגם מעורב בעונה הזו של "האח הגדול"), הייתה אחראית לתוכניות שהשתלטו על המסך ועל השיח. היא ערכה את "הדוגמניות" בערוץ 10 ואחר כך התבלטה כשערכה את העונה הראשונה של "הישרדות" באותו הערוץ. ברשת הבינו את הפוטנציאל וגייסו אותה ואת אלקבץ לערוך את "המירוץ למיליון" - שהפכה לאחד המותגים המצליחים של הזכיינית.

תגיות
תגובות