רשת 13 רכשה את הריאליטי המוזיקלי "The Four". צילום מסך מ"FOX"

רשת 13 רכשה את הריאליטי המוזיקלי "The Four"

תכנית ריאליטי מוזיקלית חדשה בדרך: הפורמט הישראלי שנמכר ושודר בהצלחה מסביב לעולם, THE FOUR", מגיע לישראל. כל הפרטים

אחרי שפותחה בישראל ונמכרה היישר לרשת FOX האמריקאית, "רשת 13" תעלה את הגרסה הישראלית של הפורמט THE FOUR"" (שפותח על ידי "ארמוזה פורמטס").

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפורמט של "דה פור" אין אודישנים, כבר בפרק הראשון מוצגת רביעיית הגמר שנבחר על ידי צוות הליהוק המוזיקלי - אך הכל יכול להשתנות. בכל פרק יגיעו מתמודדים חדשים לעבור אודישן מול השופטים, כל מתמודד חדש שיגיע יבחר מול מי מרביעיית הגמר הוא רוצה להתמודד ולנסות לתפוס את מקומו. כדי שזה יקרה - כל ארבעת השופטים חייבים להסכים שהוא ראוי להתמודד מול המתמודד הקיים ברביעייה. לאחר מכן המתמודד החדש עולה לדו קרב בו הקהל מחליט האם לתת לו כרטיס לרביעייה או להשאיר את המתמודד הקיים. 

 

השיא מגיע בפרק הגמר כאשר ארבעת הפיינליסטים נלחמים לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על הכרטיס למקום הראשון. כידוע, את הגרסה האמריקאית מנחה סולנית להקת THE BLACK EYED PEAS, פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור.

© צילום מסך מ"FOX"

"THE FOUR" הציגה נתוני צפייה מרשימים כששודרה ב"פוקס" (ואף חודשה לעונה נוספת). עד כה נמכר הפורמט ל-18 מדינות בעולם ובנוסף לארה"ב היא משודרת כיום גם ברוסיה, פרו ורומניה. בין השופטים בפיילוט הישראלי, לפני מכירת הפורמט היו: אמיר פרישר גוטמן ז"ל, מיכל אמדורסקי, צדי צרפתי, והמנחה היה גיא זו ארץ. עם זאת עדיין לא ידוע מי הפעם יכנסו לתפקיד בגרסה הרשמית בישראל.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של "רשת 13" מסר כי: "דה פור היא התוכנית המוסיקלית הכי רעננה, מקורית, ומוצלחת שיש היום בעולם ואני שמח שאנחנו מביאים אותה ל'רשת 13' ועוד יותר משמח אותי שמי שיצר אותה הם יוצרים ישראליים. זו למעשה הפעם הראשונה שערוץ ישראלי מוביל רוכש פורמט ישראלי של "ארמוזה פורמטס" אחרי שהוא יצא והצליח בעולם. אני מאוד מאמין בתוכנית ומאמין שהצופים בישראל יתאהבו בה בדיוק כפי שאני התאהבתי".

אבי ארמוזה: "אחרי ההצלחה של ״דה פור״ במדינות שונות ברחבי העולם, ובראשן בארצות הברית, אנחנו נרגשים במיוחד שהפורמט הזה, שנולד בישראל, יגיע גם למסך בארץ. רשת 13 הוא בית מצוין, ויחד איתם נשמח להביא את החוויה הכיפית, המרגשת והדרמטית של ״דה פור״ לקהל הישראלי."

 
תגיות
תגובות