הכי גאות שיש: כוכבות "שכונה" מדברות על הכל. צילום: חגי דקל

הכי גאות שיש: כוכבות "שכונה" מדברות על הכל

העונה השלישית של "שכונה" הסתיימה כשמאחוריה הישג של הצגת רומן נשי ראשון בסדרת נוער ישראלית. לכבוד הסיום וחתימת הפרק האחרון בסדרה, תותי ניניו ועומר גולדמן מדברות על המהלך המיוחד, הלבטים והתגובות שבאו בעקבות. צפו

אם עדיין אתם מתקשים להיפרד לגמרי מ"שכונה" (Teennick ב-HOT) - קבלו אולפן סיכום מיוחד עם תותי ניניו (רחלי) ועומר גולדמן (ויקי) שבאו לשוחח איתנו על המהלך החשוב ביותר בעונה  - הצגת רומן נשי ראשון בין דמויות ראשיות בסדרת נוער ישראלית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

"סצינות הנשיקה עם לירון לא היו עם מתיחות...סצינת הנשיקה עם דורי הייתה משהו מעניין וזה גם משהו שהלך ונבנה וזה היה השיא", מספרת ניניו על הסצינה מהפרק האחרון וגולדמן הוסיפה: "כל הסט התגייס לזה וכולם היו מוקסמים במוניטור".

סצינת הנשיקה
סצינת הנשיקה © מתוך "שכונה"

התגובות על הרומן שהוצג בסדרה היו חלוקות: "היו תגובות קיצוניות לכאן או לכאן... או ילדים שממש התלהבו ודחפו לזה או כאלו שממש משמיצים את הצעד", חלקה ניניו וגולדמן חידדה: "ביחס יש הרבה יותר תגובות אוהדות ובעד. זה מעיד על הנוער שהרבה יותר פתוח כיום".

כמו כן התייחסו השתיים לעובדה שרומן נשי היה אמור להיות מוצג כבר ב"החממה" אך שם גיורא חמיצר (יוצר "החממה" ו"שכונה" - מ.א) נתקל בסירוב מצד השחקנית שחששה כי היא עלולה לבלבל חלק מהצופים. "אפשר להבין כל דבר אבל אני חושבת שבעיניי אין סיבה לא לעשות את זה באמת", הבהירה גולדמן; "אני מודה שכשהסדרה עלתה עלו בי קצת חששות שאאבד קהל אבל מהר מאוד הבנתי שאם אאבד קהל בגלל זה כנראה שזה לא קהל שמתאים לי כי אני מאוד מאמינה במה שעשיתי", שיתפה ניניו.

מגיש: משה אבוטבול | הפקה: רון הלימי | תוכן: אורטל כהן | עריכה: בן שכטר | איפור: עדיה שיפמן | צילום: חגי דקל |

 

 

תגובות