ישראל אוגלבו הוא הזוכה של "האח הגדול" 2018. צילום: מיכה לובטון

ישראל אוגלבו הוא הזוכה של "האח הגדול" 2018

לאחר ארבעה חודשים שהפכו את העונה לארוכה בתולדות התכנית בישראל, גמר "האח הגדול" הסתיים עם הכרזה - ישראל אוגלבו הוא הזוכה הגדול של העונה, אליאב רחמים במקום השני. הסיקור המלא

אחרי 120 יום בדיוק, העונה התשיעית (והראשונה ב"רשת13") הגיעה לסיומה בגמר חגיגי ובו הוכרז על ישראל אוגלבו כמנצח הגדול של העונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הגמר נפתח בקליפ מרגש במיוחד של חמישיית הגמר יחד עם דיקלה (שתהפוך בקרוב למנטורית בתכנית אחרת) ומיד צעדו על המסלול מודחי העונה שהזכירו לנו נשכחות ואז הוצגו לפיינליסטים את מה שקרה בעונה הרשתות ובתקשורת.

חמישיית הגמר
חמישיית הגמר © צילום: מיכה לובטון

בלי להתמהמה יותר מדי עם פרסומות, הוכרז על המקום החמישי בעונה, שהיא כצפוי, הדוגמנית מריה דומרק. הדיירת אומנם לא בלטה העונה יותר מדי בריבים, אך זכתה לאהדה מבחוץ שהביאה אותה עד לגמר.

במקום החמישי
במקום החמישי © מיכה לובטון

מיד לאחר לקט הרגעים המצחיקים הוכרז על המקום הרביעי של העונה - מירב ישראל שאחראית על לא מעט רגעים דרמטיים העונה אך גם לא מעט רגעים מצחיקים, חיקויים וביטויים בלתי נשכחים שהפכו את העונה לקרקס מדראנו.

מקום רביעי בגמר
מקום רביעי בגמר © מיכה לובטון

מיטב הרגעים המרגשים הוצגו ולאחר מכן (ואחרי עוד פרומו ל"דה פור") הוכרז על המקום השלישי של העונה - אביבית בר זוהר, שחלק מהסקרים ניבאו לה מקום גבוה יותר בגמר. בר זוהר הוסיפה לעונה המון צבע ואקשן שהיה חסר לה. ללא ספק שינתה את התדמית שכולם נתנו לה והיא בהחלט עשתה עבודה טובה יותר בעונה הזו שלה.

 
מקום שלישי ומכובד
מקום שלישי ומכובד © מיכה לובטון

בבית נותרו מי שכבר בסקרים ואיכשהו גם מתחילת העונה היה נדמה כי ביניהם יהיה הקרב האחרון - ישראל ואליאב. אחר ההכרזה על הדו קרב הסופי של העונה, עומר אדם נכנס אל בית האח הגדול להופעה מיוחדת עם השיר "שני משוגעים" בזמן שישראל ואליאב נרגשים.

אחרי ארבעה חודשים, העונה הארוכה ביותר בתולדות התכנית, לירון, אסי ועפר הכריזו על ישראל אוגלבו כזוכה הגדול של העונה והוא יזכה במיליון שקלים. אוגלבו, בן 27 מתל אביב. הוא חרדי לשעבר שחזר בשאלה ועבר בחייו תחנות רבות וקשות עד לזכייה בתכנית. במהלך העונה ניהל מערכת יחסים עם הדיירת מגי טביבי. כזכור, אוגלבו הרוויח את הכרטיס לגמר כבר לפני שלושה שבועות בדו קרב מול הדייר רועי. לאחר שנותר לבד בבית הרשה לעצמו לבכות בגלוי ובלי הפסקה בפעם הראשונה והתרגשנו יחד איתו.

© צילום: מיכה לובטון

אליאב רחמים, בן ה-22 מקריית גת, הגיע אל המקום השני וזכה ברכב יוקרתי שהוצע בעבר לישראל. רחמים היה מתמודד בולט אף הוא העונה והיה אהוב על דיירי הבית.

אהוב על כולם
אהוב על כולם © מיכה לובטון

הערב הגדול והדי צפוי סיכם עונה שהתחילה עם אחות גדולה שפרשה מהר מאוד, דיירים שעזבו לאו דווקא בהדחות. בכל פרק ניסו להביא גימיק כזה או אחר, אך מרגע כניסת הדיירים החדשים העונה הותנעה מחדש ונדמה היה שמדובר בעונה טובה ומלאת אקשן מאותו הרגע. המשימות היו "פרווה" וחבל, אך הדינמיקה והאש שניצתה בין כולם גרמה להתעניינות רבה. המנחים עשו עבודה מצויינת, במיוחד לירון ויצמן שנדמה היה שהחזיקה את הכל ונתפרה לזה.

מנחי האח הגדול
מנחי האח הגדול © מיכה לובטון
תגובות