שכויייח: הפרס הבינלאומי של "שבאבניקים". צילום: אוהד רומנו

שכויייח: הפרס הבינלאומי של "שבאבניקים"

הסדרה הקומית הישראלית של HOT, "שבאבניקים", קטפה את אחד הפרסים החשובים בפסטיבל "ציפור הזהב" הבינלאומי

הסדרה הקומית בכיכובם של דניאל גד, אורי לייזרוביץ', ישראל אטיאס ועומר פרלמן, "שבאבניקים" (HOT) היא הזוכה הגדולה בפסטיבל "ציפור הזהב" בסיאול. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"שבאבניקים", שהופקה על ידי דורי מדיה דרסט עבור HOT זכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בתחרות Seoul Drama Awards 2018 באירוע יוקרתי שנערך בסיאול. מי שהגיעו לקחת את הפרס הם יוצר הסדרה, דני פארן וכוכב הסדרה, דניאל גד. מדובר בתחרות עולמית שנערכת מזה 13 שנה בסיאול ובה מתחרות מדינות רבות, השנה הוגשו לתחרות 268 סדרות מ-56 מדינות, ובין 28 מועמדים שעברו בהצלחה את הבחירה הראשונית נבחרה שבאבניקים, ולבסוף זכתה כדרמה הקומית הטובה ביותר. 

© באדיבות HOT

שבאבניקים עוסקת בחבורת בני ישיבה שובבים שמצליחים ליהנות משני העולמות - גם החומרי וגם הקדוש - מה שמצליח לסבך אותם בישיבה.

דניאל גד התרגש מהפרס: "הזכייה הזו היא ההוכחה שאמנות טובה נוגעת בכולם, ללא קשר לדת, גזע או המקום ממנו הם הגיעו". גם יוצר הסדרה, דני פארן: "מרגש מאוד שהסדרה הגיעה למעמד זה ומבין כל הסדרות זכתה במקום הראשון. אמנם מדובר בסיפור הישראלי, אך בסופו של דבר זהו סיפור של ניסיון אנושי לחיות בין שני עולמות, ודרך הומור ועריכה מופלאה הסדרה הצליחה לגעת באנשים מכל העולם".

© צילום: באדיבות HOT
תגובות