גילי איצקוביץ' ודין גרבר מדברים לראשונה על הפרידה. צילום: ירון שרון

גילי איצקוביץ' ודין גרבר מדברים לראשונה על הפרידה

הצטרפנו אל צילומי העונה השלישית של "כדברא" ושמענו מהכוכבים סודות על העונה החדשה, האם מדובר בעונה אחרונה, למי יש מעריצים מסביב לעולם ומה קורה בין גילי ודין אחרי הפרידה?

אחרי שתי עונות מוצלחות במיוחד וזכייה בפרסי האקדמיה בתור סדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער, "כדברא" מצלמת בימים אלו את עונתה השלישית שתעלה בהמשך השנה. הצטרפנו לסט הצילומים ב"קיבוץ כנען" ושמענו כמה סודות על העונה החדשה שמסתמנת כעונת הסיום. צפו

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

כזכור, וכפי שחשפנו בפרוגי, גילי איצקוביץ' ודין גרבר שהכירו על סט העונה הראשונה והפכו לזוג במציאות נפרדו, אך בכל זאת ימשיכו לגלם זוג גם בעונה החדשה ולמרות הפרידה. בנוסף, גם דניאל ליטמן ימשיך לעונה נוספת ואליו יצטרפו נופר סלמאן ("מלכות", "הכוכב הבא"), יעל אלקנה ("פלאשבק"), עדי הימלבלוי, נדב גדג' ועוד. אך הדמות המפתיעה מכולן היא של יובל שבח שיגלם, כפי שחשפנו, את הכדברא הראשון ממין זכר.

מתוך צילומי כדברא 3
כדברא בן! מתוך צילומי כדברא 3 © ירון שרון

הפעם, קירקי, לילה, אירה ולוק, מנסים להלחם באיגניסים, הרעים העל טבעיים החדשים של העונה, שמאיימים לגרום להתפרצות הר געש שתשמיד את כל היצורים החיים מלבדם. האם הם יצליחו לגלות איך לעצור את האיגניסים לפני שהעולם ייחרב?

"כדברא 3" תעלה בהמשך השנה בערוץ Teennick לצופי yes.


צילום: ירון שרון | עריכה: אסף אושי |

תגובות