יומן מהסט: ירדן הראל בטור מיוחד על צילומי סדרה חדשה. צילום פרטי

יומן מהסט: ירדן הראל בטור מיוחד על צילומי סדרה חדשה

ירדן הראל הצטרפה לסט של סדרה חדשה בה היא מככבת בתפקיד אורח, וחזרה עם חוויות מעולות שגרמו לה להבין דברים חדשים על תחום המשחק

ירדן הראל הצטלמה בשבוע שעבר ל"בת אל הבתולה" (גרסה מקומית של "ג'ין הבתולה") וחזרה עם חוויות, אותן בחרה לשתף איתכם השבוע בטור המיוחד שלה בפרוגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתחיל בזה שג'יין הבתולה זאת סדרה שאני מאוד אוהבת לצפות בה! היא לוקחת את ז'אנר הטלנובלה ומביאה אותו למחוזות חדשים עם מודעות עצמית מאוד גבוהה וכמובן שהיא משעשעת בטירוף. קאסט מדויק שכולל גם את יעל גרובגלס השיראלית שפשוט מעולה בתפקיד פטרה, ומתחשק לי שהיא תופיע בכל הסצינות (אז איזה כיף שבשלב מסוים היא מגלמת גם את אחותה התאומה!). בקיצור, ממליצה לצפות.

יעל גרובגלס בגרסה המקורית
 

מדי פעם בישראל עושים גרסה מקומית ללהיט עולמי וזה כיף לראות איך עושים את השינויים וההתאמות לקהל המקומי כמו במקרה הנ"ל בו הסדרה זוכה לשם "בת-אל הבתולה" ותשודר ב-HOT בידור. אז השינוי הראשון והבולט הוא כמובן השם של הדמות הראשית: בת-אל אותה מגלמת משי קליינשטיין המוכשרת, אבל השמות לדמויות הם רק חלק מהעניין כי הסצנות, הבדיחות ואפילו בית המשפחה זוכים לטוויסט ישראלי.

על הסט
על הסט © צילום פרטי

השבוע זכיתי להתארח על הסט ולהשתתף בתפקיד אורח בסדרה. למרות שכל הצוות מצלם כבר חודש, יום יום, משעות מאוד מאוד מוקדמות (אותי למשל אספו בשעה 4:30 לפנות בוקר), כולם היו סופר חברותיים ומקסימים! רוב הסצינות שלי היו עם משי- שעד היום לא הכרנו ממש לעומק למרות שיש לנו כמה חברות משותפות וגיליתי בחורה חרוצה, מצחיקה, עם קול מדהים (שתינו זמזמנו בין הסצינות... אני נשמעתי כמו אודישן כושל לריאליטי שירה ומשי נשמעה כאילו היא בהקלטות אלבום) ושגרמה לי להרגיש בנוח על הסט מהשנייה הראשונה. לא מובן מאליו בכלל.

גם מול מאור שוויצר ותום גרציאני, הלוא הם גבריאל ומיכאל (מייקל) היו לי מספר סצינות קומיות ובזמן שלא צילמתי, צפיתי בסצינות שלהם ויצאתי מיום הצילום הזה בציפייה לגרסה הישראלית שתעלה. לחלוטין יש למה לחכות.

פאן עם הטקסטים
פאן עם הטקסטים © צילום פרטי

החוויה של יום צילום במשחק תמיד מרתקת ומאתגרת אותי. היא שונה לגמרי מיום צילום של הנחייה ולמעשה כמעט תמיד הפוכה. אם בהנחייה המטרה היא להעביר מסר ישיר לצופים, לדבר למצלמה ולהיות כמה שיותר אתה, הרי שבמשחק אתה מתעלם מהמצלמה ומאמץ את המאפיינים של הדמות. התפקיד שאני עושה בסדרה, שילב בין העולמות ונהניתי מכל רגע!

 

מתגעגעים לירדן ולא יכולים לחכות שבוע עד הטור הבא? כנסו לאתר שלה!

תגובות