קמו לתחייה: הסדרות שעשו קאמבק וחזרו למסך . צילום: אוהד רומנו

קמו לתחייה: הסדרות שעשו קאמבק וחזרו למסך

כולנו היינו רוצים שסדרת הנוסטלגיה האהובה עלינו תעשה קאמבק ותחזור למסך. אז אילו סדרות מהארץ ומהעולם שבו אל עשו קאמבק אחרי כמה שנים?

אם יש דבר יותר עצוב בסדרות מאשר רגע קורע לב, זה כאשר הן נגמרות. אלא שעבור הסדרות הבאות הסוף לא הגיע כל כך מהר, שכן לאחר שירדו מהמסך הן קמו לתחייה טלוויזיונית ושבו לסיבוב נוסף.

וד בערוץ הבידור של פרוגי:

מכושפות

סדרת פנטזיה על טבעית המגוללת את סיפורן של שלוש אחיות מכשפות אשר מצילות ועוזרות לאנשים ונלחמות נגד כוחות הרשע. הסדרה שודרה לראשונה ב-1998 עד 2006 והשנה היא עלתה מחדש, ברימייק שכולל שחקניות חדשות שנכנסו לנעליהן של המכשפות.

© Getty Images / Handout

מרפי בראון

קומדיה אמריקאית בעלת עשר עונות ששודרה ב-1988 עד 1998 ומספרת את סיפורה של מרפי בראון, עיתונאית עקשנית ומבריקה שעובדת בתכנית חדשות. 20 שנה לאחר שירדה מהמסך, הסדרה חזרה השנה לעונה נוספת.

© צילום מסך מהסדרה

ראש גדול

הסדרה, אשר עוקבת אחרי תלמידי בית ספר ״אביבים״ בתהליך התבגרותם, עלתה לראשונה ב-2004 עד 2009. עקב הצלחת הסדרה לאחר סיומה ואהדת הקהל בעקבות גל שידורים חוזרים מצליח, "ראש גדול" חזרה לעונה נוספת לאחר שבע שנים שזכתה לשם "ראש גדול- ראש חדש".

© אוהד רומנו

כל כך רייבן

סדרת הטלוויזיה של ערוץ דיסני עוסקת ברייבן, נערה פופולרית מסן פרנסיסקו שקיבלה את היכולת לראות חזיונות. הסדרה שודרה בין השנים 2003 עד 2007 ועשור אחר כך, ב-2017 יצא ספין אוף לסדרה בשם ״הבית של רייבן״, אשר ממשיף לעקוב אחר חייהם של רייבן ומשפחתה.

© צילום מסך מהסדרה

השמיניה

סדרת הדרמה שנכנסה לכולנו ללב על חבורת ילדי הלמדא המחוננים, עלתה לאוויר לראשונה ב-2005 ושודרה עד 2007. עקב הצלחת הסדרה והביקוש הרב של המעריצים להחזיר את הסדרה, השמינייה חזרה לאחר שש שנים ב-2013 לשתי עונות חדשות בהן זכינו להכיר את "השמיניה-הדור הבא".

© אוהד רומנו
 
תגיות
תגובות