נפרדים מחנוכה: מאיה בכובסקי בשאלון נר אחרון. צילום מסך מאינסטגרם

נפרדים מחנוכה: מאיה בכובסקי בשאלון נר אחרון

לכבוד הנר האחרון של חנוכה, כוכבת "אחותי קפצה כיתה" עונה על שאלון חגיגי ומיוחד. מהי הסופגנייה הכי שווה ואיזה נס קרה לה?

‎במשך כל החג היא בילתה בלייב מיוחד באינסטגרם של ערוץ KidZ ואירחה את כוכבי הערוץ לשאלון חג ומשימות מיוחדות, כעת, לכבוד הנר האחרון, כוכבת "אחותי קפצה כיתה" (KidZ ב-yes), מאיה בכובסקי, קופצת להיפרד מהחג יחד איתנו בשאלון חגיגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה הדבר שאת הכי אוהבת בחנוכה?

"מאז שאני זוכרת את עצמי יש לנו מסורת במשפחה אחרי ההדלקת נרות לשיר שירי חנוכה ולרוץ סביב השולחן. אני לא זוכרת איך זה התחיל אבל זה החלק האהוב עלי ללא ספק. ולטקעס כמובן! אין על לטקעס בעולם! אין אין אין! מקווה שהמאמן שלי לא יראה את זה".

‎את מי הכי היית רוצה לארח בלייב? 

"את חני פירסטנברג כי היא שחקנית מרתקת בעיני גם מבחינת האיכויות שבה וגם מבחינת הדרך שהיא עושה ויש לי מלא שאלות אליה".

‎המילוי האהוב עליי בסופגנייה...

"הריבה הקלאסית! הסופגניות הכי טעימות הן הפושטיות בשקל לסופגניה עם הריבה האדומה/ורודה זרחנית הזאת. כל מילוי אחר הוא פשוט לא חנוכה בעיני! מה שכן, בחנוקידז טעמתי סופגניה עם חומוס וחמוצים ולהפתעתי זה היה ממש טעים!".

קלאסי
קלאסי © fotolia

‎הנס הכי גדול שקרה לי... 

"מצאתי חניה בתל אביב בשישי בערב ממש מתחת לבית. מרוב שזה לא הגיוני צילמתי את זה וזה ממוסגר אצלי בסלון כהוכחה לזה שהכל אפשרי בחיים האלה".

‎הפעם ההיא שהרגשתי ניצחון של מעטים מול רבים

"אני צמחונית כבר 12 שנים וזה מרגיש לי כמו ניצחון. אין ספק שאנחנו הצמחונים עדיין במיעוט אבל מרגיש לי שמאז שהתחלתי להיות צמחונית ועד היום המון השתנה ויש הרבה יותר מודעות לנושא ויותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות שבצמחונות וזה משמח אותי מאוד".

© fotolia

‎שיר חנוכה האהוב עליי

"מי ימלל" בגלל שכיף לשיר את זה בקנון!"

 

‎הזיכרון הכי משמעותי שלי מחנוכה בילדות

"כשהייתי בגן הייתה לנו מסיבת חנוכה והעלינו הצגה על המכבים עם שירים וריקודים. הילד שהיה אמור לשחק את יהודה המכבי חלה יומיים לפני המסיבה והגננת החליטה לתת לי את התפקיד שלו ואני לקחתי את זה סופר ברצינות. ביום של המסיבה הסתגרתי בחדר וסרבתי ללכת וכשאמא שלי שאלה: 'אבל למה לא את בתפקיד הראשי?', אמרתי לה בבכי: 'לא רוצה ללכת! לא כל הילדים עושים את התנועות ביחד!' זה הסיפור שאמא שלי תמיד מספרת כששואלים אותה מתי היא הבינה שאני אהיה שחקנית וזה תמיד מצחיק אותי איך בגיל כל כך צעיר לקחתי את זה כל כך ברצינות".

‎מה אני מאחלת לגולשי פרוגי לכבוד הנר האחרון...

"אני מאחלת לכולנו חג שמח מלא באור ואהבת חינם. ויאללה תתחרעו על כל הדברים הטעימים שיש לחג הזה להציע, רגע לפני שהוא נגמר".

תגובות