אהבה ממבט שני: הסלבס שלא זכרתם שהשתתפו בסדרות. צילומים: אינסטגרם, רפי דלויה

אהבה ממבט שני: הסלבס שלא זכרתם שהשתתפו בסדרות

חשבתם שאתם מכירים את הכוכבים הגדולים? אז זהו שלא! הכנו לכם רשימה של כל הכוכבים הכי מוכרים שהשתתפו בסדרות שאתם מכירים טוב מאוד, עוד לפני שפרצו. כנראה שאז עדיין לא חיברתם בין השם לפרצוף

כולכם מכירים את השחקנים האלו, ראיתם אותם בהמון סדרות וסרטים, אבל רובכם לא זוכרים איפה התחילה דרכם. אז הגיע הזמן לרענן את זכרונכם ולחזור לתחילת דרכם של השחקנים הכי מוכשרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גל פופולר

בגל פופולר נתקלתם השנה בסדרות כמו "שכונה" ו"דאנסטורי", אך רובכם לא זוכרים שגל שיחק תפקיד משמעותי  בסדרה "האחיות המוצלחות שלי". גל כיכב בתור תומר בן גיגי, החייל החתיך ביותר בגדוד. העונה השנייה של הסדרה ירדה לא מזמן, אך למזלנו פופולר המשיך לככב על המסך שלנו ופייר, אין משמח מזה!

 

מיכאל גבעתי 

אז אם אלעד מהסדרה "דאנסטורי", הלוא הוא מיכאל גבעתי, היה לכם מוכר – אתם לא טועים! מיכאל התחיל את קריירת המשחק שלו כאשר שיחק את מורי בסדרה "החממה", תלמיד בבית הדרורים ואחיה של דריה. מאז מיכאל פרץ והתפרסם בגדול, כמו הסדרה – שנמכרה ל"נטפליקס" וממש בימים אלו מצטלמת לעונתה השנייה.

 

אביב אלוש 

את אביב אלוש אנחנו מזהים בעיקר מהתכניות הפונות לקהל הבוגר – "להיות איתה", "שלטון הצללים", "הבורר" וכ'ו.. אבל האם זכרתם שאביב אלוש השתתף בסדרת הנוער המפורסמת "האי"? אלוש שיחק את בן "קרמיט" ממשפחת בן עמי ונכח בסדרה במשך שתי עונות. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו היינו נהנים לראות את אלוש מככב על המסך היום - גם בסדרות הנוער!

© צילום מסך מהסדרה

גאיה גור אריה

"יומני החופש הגדול", "נעלמים" ו"טרנינג" הם רק חלק מהסדרות שגאיה גור אריה כבשה. בין כל התפקידים הראשיים, גאיה שיחקה גם תפקיד אורח, קטן אמנם, אך משמעותי מאוד בסדרה הארגנטינאית "ויולטה"- כן כן, ויולטה! השחקנית גילמה את ליבי, רקדנית שהגיעה מישראל. אולי זה קצת קשה להאמין, אבל במקרה של גאיה והכישרון שלה – זה מסתדר לחלוטין.

מאור שוויצר

אי שם בשנת 2012, הצטרף מאור שוויצר לקאסט חצויה. מאור שיחק את רובי, בסדרת הבת "חצויה –הדבר האמיתי". אין מה להגיד, למאור לגמרי יש את זה וכמובן שמאז פריצתו בשנת 2012, הוא לא ירד לדקה מהמסך! שוויצר הספיק להצטלם לכמה סדרות כגון "יש לה את זה", "שחקן זר", "גאליס", "פולמון" ועוד.

 

יון תומרקין

גם יון תומרקין שיחק ב"חצויה" אבל הוא התחיל את דרכו קצת יותר מוקדם. אמנם היום, תומרקין נושק לגיל 30 – אך אם נחזור בזמן עשרים שנה אחורה, נוכל למצוא את תומרקין בן ה-12, בתפקיד הראשי של סדרת הדרמה לנוער "הילדים מגבעת נפוליאון" ששודרה בערוץ הילדים. יון גילם את עידו והיה הכוכב הראשי במשך כל שלושת העונות. מאז הספיק תומרקין לשחק במגוון סדרות כגון "חצויה", "מועדון החנונים", "האי", "סוסי פרא" ועוד.

 

תום יער

אז את תום יער ראינו בהמון מקומות. ב"ארץ נהדרת", "תום יער עושה את שביל ישראל/עושה בגרות", מופעי סטנדאפ ועוד.. אך האם מישהו מכם קלט שהתכנית הראשונה שאי פעם יער לקחה בה חלק היא מונית הכסף? אז אם לא, בשביל זה אנחנו כאן. לפני כמה שנים עלתה תום יער למונית הכסף, בעודה בחורה אנונימית לחלוטין! איזה עולם קטן...

תובל שפיר

כוכב היה וכוכב נשאר! בשנת 2005 בהיותו רק בין שתיים עשרה, התחיל להשתתף תובל שפיר בסדרה המצליחה "השמיניה" בתפקיד בן-בן דרור, שם שיחק שלוש עונות ומשם הכל היסטוריה. באותה תקופה, שפיר היה היריב של דניאל מורשת- ששיחק בססדרה המתחרה "האי", אבל כיום השניים חברים טובים ואף שיחקו יחד ב"גאליס".

© איציק בירן

ניב סולטן

השנה הזו הייתה לגמרי השנה של ניב סולטן, אבל האמת שהיא הייתה פה ועבדה קשה הרבה לפני. בשנת 2013 החלה ניב לשחק בסדרת הנוער "יומני החופש הגדול" שם שיחקה את צליל, ילדת טבע ומדריכת הסוסים של גור. מאז הספיקה ניב לככב בתכניות נוער כמו "סוסי פרא", "אילת", "יש לה את זה", לקחת חלק בשני סרטים וכמובן – הפסטיגל! 

 

קווין רובין 

אז את קווין רובין כולנו מכירים. חלקנו מזהים אותו ממהרשת החברתית, או מהסדרה "אינסטה בייב" ואולי בכלל מה"חרטא גאנג", אבל אם חלק מכם מזהים אותו מהים זה לגמרי הגיוני. את דרכו התחיל קווין בסדרה "שוברי גלים", בה שיחק את הגרסה הצעירה של דבש – מלך החוף.

© צילום מסך

עומר חזן

את כישרון המשחק של עומר חזן, גילינו ממש לא מזמן והוא כבר הספיק להפוך לכוכב נוער. אך אחרי חיפוש קצר, מסתבר שאצל עומר חזן הכישרון הוא מולד! עומר שיחק בכמה תפקידים בטלוויזיה ובקולנוע בצעירותו, ואחד מהם היה בתכנית "עספור" בה שיחק את הגרסא המוקטנת של מוטי (שלום מיכאלשווילי).

 

בסצינת הפתיחה של עספור 2
בסצינת הפתיחה של עספור 2 © צילום מסך

 

 

תגובות