להתנהג בהתאם: הטיפים שהדיירים החדשים חייבים לדעת. מיכה לובטון

להתנהג בהתאם: הטיפים שהדיירים החדשים חייבים לדעת

תכנית הריאליטי, "האח הגדול", חזרה בעונת VIP. חשבנו, מה אנחנו יכולים לתרום לדיירים החדשים מכל הידע שצברנו מצפייה ממושכת בתוכנית? מסתבר שלא מעט

כבר למעלה מעשור ש"האח הגדול" משודרת בישראל. בכולן צחקנו, בכינו וכססנו ציפורניים, ותכלס, על הדרך גם למדנו לא מעט דברים. החלטנו לאגד את כל ההמלצות שלנו למען שהות נעימה לדיירים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא להתייחס לכל המסרים

קודם כל, אנחנו לגמרי מבינים את תחושות הגעגוע והשמחה שיציפו אתכם ברגע שתשמעו או תראו מסר מהבית, אך חשוב לזכור שלא צריך להתייחס לכל ההודעות שיעברו אליכם. חוץ מהעובדה שחלק מהמסרים לא כל כך טובים, לפעמים לא שומעים אותם במדויק, מה שיכול ליצור לא מעט בלאגנים. תשאלו את אביבית שבמקרה שמעה מסר שגוי (שהיה מיועד לדניאל) ובכך יצרה קרייסס די מטורף.

© fotolia

למצוא משפט קליט

ללא ספק, כל אחד מהדיירים רוצה להיות הדייר הכי זכור ודומיננטי בבית. אבל השאלה היא, איך עושים את זה? מסתבר שזה לא כל כך קשה! פשוט מוצאים ביטוי או משפט מעניין וקליט ואומרים אותו בכל סיטואציה אפשרית. מזהירים מראש, בהתחלה זה ישמע מוזר ולא מעט אנשים ירימו גבה, אבל אחרי זמן מה הביטוי יהפוך למשפט המשומש ביותר במדינה. ובנימה זו אנו מודים למירב שהכניסה את הביטוי האייקוני "קרקס מדראנו" לחיינו. נדמה שדווקא בן זיני יצליח ליישם את זה הפעם...

 

לא לרכל על סלבס

אנחנו יודעים שביצת הסלבס בישראל לא גדולה במיוחד, וכנראה שישנם כמה מפורסמים שפחות התחברתם אליהם, וזה מובן לגמרי. אך, חשוב שתבינו כי לא כדאי לפתוח במלחמות עם קולגות שלכם, בבית או מחוצה לו. למדו מהתקרית של אביבית ואדל שהגיעו לתוכנית בתור חברות טובות ולצערנו סיימו בקרב חתולות אל מול המצלמות. או בקיצור- סלב לסלב סלב.

© מיכה לובטון

לא לרמות

הטיפ הזה מיועד לכל מי שעוד לא הבין שהבית מרושת במצלמות ומיקרופונים. אנחנו מזכירים לכם שבעונה הקודמת צפינו בתחבולה שרקמו תומר, אליאב ומגי במשימת מציאת גולת הזהב, ושילמו על זה בקנס כבד. כלומר, לעולם אל תנסו לרמות במשימה שניתנה לכם, גם כי בטוח שהאח הגדול יעלה עליכם וגם בגלל שתכלס זה הרבה פחות כיף. אל תשכחו שאתם מהווים דוגמא למעריצים שצופים בכם.

לעולם אל תרדו על המעריצים

לא פחות חשוב (ואפילו יותר) משמירה על כבודם של הסלבס, הוא שמירה על כבודם של המעריצים שלכם! ברור לנו שלפעמים יש כאלו שעוברים את הגבול, אבל לעולם אל תרדו עליהם. לא לספר סיפורים מביכים, לא לצחוק עליהם ובטח שלא להקניט אותם. כי בסופו של דבר, הם אלו שמצביעים לכם ובלעדיהם בכלל לא הייתם משתתפים בעונת ה-VIP.

למצוא אהבה (או שלא)

את הטיפ הזה כדאי לכם לשקול היטב, ונסביר לכם גם למה. מצד אחד, אין כמו להיות עם הבן אדם שאתה אוהב 24/7, אחד שייתן לכם ביטחון, כתף חמה במצבים הקשים ויגרום לבטן להיות מלאה בפרפרים. אבל מצד שני, לאור האירועים בעונות הקודמות כמו מגי וישראל, מריה ורועי ודנית ואליאב, זוגיות בבית האח יכולה לסבך לא מעט את העניינים ולגרום ללא מעט ריבים. אז, הבחירה לגמרי בידיים שלכם.

תתרחקו מפאדיחות כמו מאש

אנחנו יודעים שעל ההמלצה הזאת קצת קשה לשלוט, ובכל זאת החלטנו שנכון יהיה להזהיר אתכם. תמנעו מכל סיכוי קטן לפאדיחה, כמו אכילה בפה פתוח, שיער מבולגן וכו'... זכרו שמה שקורה בבית האח, לא נשאר בבית האח, הוא מתועד לכל המדינה וכנראה שייזכר לתמיד, במיוחד כשאתם מפורסמים. 

 
תגובות