מעוטף עזה ל"כפולה 3": תום אמסלם הוא מרגי החדש. צילום מסך מהסדרה

מעוטף עזה ל"כפולה 3": תום אמסלם הוא מרגי החדש

הגיע הזמן שתכירו את הרכש החדש של "כפולה" - תום אמסלם. הכוכב הצעיר שיגלם דמות נכה בעלילה במעין משבצת של מרגי, מגיע מחיים תחת אזעקות בעוטף עזה ומספר דווקא על היתרונות של המקום, ההגעה אל עולם המשחק ועל הקאסט שקיבל אותו באהבה. וגם: הצצה מיוחדת לפרק הבכורה!

תום אמסלם הוא נער בן 19, שגר בעוטף עזה. עד לפני כמה זמן הוגדר כזמר, אבל בקרוב תוכלו להגדיר אותו גם כשחקן. בתפקיד המשחק הראשון שלו הוא מגלם את גור, בסדרה "כפולה". זמר מדהים, שקצת "מאיים" על מקומו של שחר סילאן, יש המגדירים אותו כמקביל של מרגי בחייה של נועה קירל בעלילת הסדרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

ספר לנו קצת על עצמך.

"אני תום אמסלם, גדלתי ועדיין גר בעוטף עזה, במועצה אזורית אשכול. למדתי משחק בתל אביב בקורס פרטי אצל מאי מיכאלי ונכנסתי לסוכנות של גיל נאור. אני משחק מגיל צעיר, כי באתי ממשפחה של אומנים, אני על הבמות מגיל תשע והחלטתי לעשות הסבה למשחק מול מצלמה כי זה מאוד משך אותי".

© אור גפן

מה אתה יכול לספר לנו על הדמות שלך ב"כפולה"?

"אני משחק את גור, בחור על כיסא גלגלים. אני לוקח אותו כדמות מאוד כריזמטית, צ'ארמר, והוא הולך להוסיף הרבה מאוד למסך".

באדיבות ערוץ KidZ
 

כמה קשה היה להכנס לקאסט שכבר מגובש?

"זה היה קצת שוק, כי מי אני ומאיפה באתי. בהתחלה אתה בא עם הרבה סימני שאלה; אתה לא יודע איך דברים יראו, כי אלה אנשים מוכרים שמגובשים אחד עם השנייה כבר, אבל להפתעתי הם קיבלו אותי בזרועות פתוחות ובצורה מדהימה. קיבלתי קבלת פנים הרבה יותר טובה ממה שיכלתי לצפות לה. כולם היו סופר נחמדים והם עדיין, ויש איתי חברים ואנשים מדהימים. כפרוייקט ראשון לא יכלתי לבקש יותר טוב מזה, היה לי מדהים וזו חוויה עצומה לפעם ראשונה".

© אור גפן

עם מי נשארת בקשר גם אחרי הצילומים?

"אני בקשר עם רוב השחקנים ששיחקתי לצידם, אלי נוס (צוק) הוא הבחור הראשון שפגשתי לפני שהצילומים התחילו. פגשתי אותו בקריאת הטקסט הראשונה, התחברנו, נהיינו חברים מאוד טובים ואנחנו עדיין בקשר - יושבים , מדברים, נפגשים..."

כפולה זה התפקיד הראשון שלך, ואתה בא בכלל מעולם המוזיקה. מה לוקח חלק יותר משמעותי בחיים שלך - המוזיקה או המשחק?

"אני שחקן לפני הכל - זה הכי חשוב לי להבהיר. אני כן מתעסק במוזיקה, אבל משחק מבחינתי זה הדבר הראשון כי זה הבית שלי".

© רונן פדידה

השתתפת בקליפ "חירום שגרה" - קליפ שהפך ויראלי ומתאר את המצב הביטחוני הלא פשוט בעוטף עזה. איך אתה מתמודד עם המצב?

"אני מתמודד כמו שרוב האנשים אצלנו מתמודדים - בחוסן נפשי ובגבורה אין סוף. חשוב לי לציין שהאזור שלנו הוא כל כך הרבה יותר מזה ומי שגר שם מבין, מעריך את זה, וממקד את החיים שלו בכל הטוב שיש באזור שאנחנו גרים בו ופחות ברע. כל אחד מהאנשים שגרים אצלנו באזור הם אנשים מדהימים. אני חושב שהדרך הכי טובה להתמודד, זו הדרך שכולם מתמודדים עם הבעיות שיש - להתמקד במדהים שיש אצלנו, ופחות בעניניים הביטחוניים".

 

אתה חושב שבתור ילד שגדל בעוטף עזה, יותר קשה להגיע לעולם המשחק, ועוד לסדרה מוכרת כמו "כפולה"?

"אני חושב שבאופן כללי ילד שגדל בפריפריה יהיה לו יותר קשה להגיע למקומות האלה. אין שום קשר לכישרון או הרגלים. לדעתי זה עניין הפריפריה, כי לוקח לי שעה וחצי להגיע לתל אביב ביום טוב וברכב. אם זו תחבורה ציבורית, זה יכול להגיע גם לשלוש שעות. הנגישות לתעשייה, ולמקומות באמת רציניים שאפשר ללמוד בהם משחק, היא פחות נגישה וזה קצת מקשה על ילדים וכישרונות מאוד גדולים שאני מכיר אצלנו באזור".

אתה רואה את עצמך גר בעוטף עזה בעתיד?

"חד משמעית כן. אני מאמין בלב שלם שאני אחזור לגור ואגדל משפחה במיוחד במועצה שלי. אני אומר את זה בלב שלם וחד משמעי - אין מקום (מלבד המצב הביטחוני שנראה איום ונורא) שהוא מקום טוב יותר לגדל את הילדים בו. אנשים יכולים לחלוק על זה, אבל הם לא חיים איפה שאני חייתי, והם לא קיבלו את הילדות שאני קיבלתי. אין ספק שאני אחזור לגור פה, זה האזור הכי מדהים בארץ לדעתי".

ולסיום, מה נאחל לך להמשך?

"הצלחה רבה, להתקדם, להצליח, לתרום, לתת מה שאני יכול ולהמשיך עם האומנות שלי קדימה".

"כפולה 3" תעלה בשבוע הבא בערוץ KidZ ב-yes וב-HOT.

תגובות