כפולה 3: "עושה עבודה טובה אך כסדרה קומית". צילום מסך מהסדרה

כפולה 3: "עושה עבודה טובה אך כסדרה קומית"

סדרת הנוער של נועה קירל חזרה בעונה שלישית וזה הזמן להכריז כי סוף סוף עלינו על מה באמת צריכים להתמקד בסדרה. ביקורת

נועה קירל מכה בפעם השלישית. העונה החדשה של "כפולה" כבר כאן ואיתה שוב הטירוף ההיסטרי הנלווה. במקביל לכל האהבות ורגעי התיכון, הפעם העלילה תעסוק בהכנות למופע "וודג' - המחזמר" ובדמות המסתורית החדשה בסביבה - "אניגמה" (מעין "סיה").

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האמת שמרגישים מעין אווירה חדשה כבר בפרק הפתיחה של העונה. נדמה שצפו בעונות הקודמות והבינו לאן הרוח נושבת ועל כן חידדו שם כמה דברים. עם זאת, נציין כי למרות שההגדרה של הסדרה היא "דרמה מוזיקלית", אנו יותר רואים בה כסדרה או קומית/ פארודיה על דרמת נוער ועל עולם הבידור של כוכבים צעירים וזאת בשל ריבוי הדמויות הקורעות, הסצינות שגורמות לצחוק והאווירה הכללית. אם בכל זאת רוצים לקחת אותה לדרמה אז ככזו היא דרמה ילדותית מדי. 

 

באשר לשחקנים - קירל משפשפת את יכולות המשחק שלה מעונה לעונה, כך גם ריף נאמן שהספיקה לעבור בעוד כמה דרמות עד העונה החדשה, תום אמסלם מסקרן ועפר שכטר מצדיק את התואר "השחקן האהוב" שקיבל מגולשי פרוגי בטקס האחרון. אך מי שגונבים את ההצגה הם ללא ספק דין הפנר ועומר דרור שהסצינות ביניהם הם מתנה לצופים. 

© צילום מסך מהסדרה

דין הפנר מציגה יכולות קומיות כייפיות וחינניות כגאיה סבן ההזויה והופכת לאחת הדמויות האהובות (אם לא הכי) בסדרה. השילוב בין הרעה הצינית, המטורפת והקרה לבין החברה המתרפקת והמתפשרת הוא שילוב מנצח. היא לוקחת את התפקיד שלה למחוזות שלה ומכניסה בה טירוף כיפי, חד ומוצלח. 

גם עומר דרור כבן חממה (שאומנם קטלו אותו בביקורות על סצינה מסויימת בעונה הקודמת) הביא משהו אחר העונה. אנו לא הכי מסכימים עם הביקורת ההיא על דמותו, שכן לא בדיוק הבינו אז את הדמות שהוא גילם, אך הפעם חממה קצת יותר מהודק ואף נוסף לו משהו חדש - טיימינג קומי שמיטיב עם הדמות. תחברו הכל עם גאיה סבן והופ - מדובר בזוג הכי דבילי אבל הכי מצחיק שראינו בשנים האחרונות על המסך.

נכון, אולי לא מדובר בסדרה הכי מושלמת בעולם, אולי יש בה רגעים מופרכים הנוטים לחוסר אמינות. אבל אם לוקחים את "כפולה" על הצד הקומי שלה היא לגמרי עושה עבודה מצויינת והיא סדרה קומית טובה לילדים ולנוער. העונה הזו משופרת יותר, אם כי עדיין צפויה (ניחוש שלנו - עדי חבשוש היא זו שמאחורי אניגמה ולקירל צפוי רומן עם הבחור החדש). חשוב לזכור שטירוף לא מגיע סתם כך ונדמה לנו שמצאנו את נקודת החוזק של הסדרה.

© אור גפן

כפולה 3 - ערוץ KidZ ב-yes וב-HOT.

תגובות