כוכב הסדרה "אמא" מטורקיה: "מפחד לבקר בישראל". צילום פרטי

כוכב הסדרה "אמא" מטורקיה: "מפחד לבקר בישראל"

אחרי הטירוף של כוכב "הכלה מאיסטנבול", השגנו ראיון מיוחד עם כוכב נוסף משכנתנו טורקיה. הפעם מדובר בכוכב של להיט אחר ומוצלח לא פחות - "אמא". למה השחקן מפחד לבוא לישראל?

לא רק בירקאי - כוכב טורקי נוסף התאהב בישראל ובקהל המקומי שלא מפסיק להרעיך אהבה בינלאומית עד אליו. עומאר יגיט ונלי, בן 29 הוא אחד מכוכבי הלהיט הטורקי סוחט הדמעות והמרגש - "אמא" ("Anne") שהיה הצלחה רגע לפני כל הטירוף של סדרה אחרת מטורקיה, "הכלה מאיסטנבול". "אמא" עסקה בסיפורה של מלק, ילדה מבית מכה שבורחת יחד עם מורתה מבית הספר לאיסטנבול, מחליפה זהות ומאמצת את המורה כאמה החדשה. עומאר, שגילם את סארפ, החבר של הדודה הג'ינג'ית, שוחח איתנו על ההצלחה והטירוף שהוא חווה מאז, התגובות ההיסטריות מהקהל הישראלי ועל גל גדות. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כשהצטרפת ל"אמא", האמנת שהיא תהיה כזו הצלחה?

"האמת שכן. אחת לסיבות לכך היא השחקנית הצעירה, ברן גוקלידיז שמגלמת את הילדה בסדרה. כשצילמנו את הסדרה נורא נהנינו והיה כיף. ידענו שזה יעבוד".

עומאר וברן
עומאר וברן © צילום פרטי

מלבד ישראל, קיבלת תגובות מעוד מדינות על הסדרה?

"כמובן. היו למשל מצ'ילה, ברזיל, ארגנטינה, גיאורגיה ועוד הרבה". 

מה עשית אחרי הסדרה?

"סיימתי את החוזה עם הסדרה, אבל הכל יכול להשתנות. כשזה נגמר, יצאתי משם כל כך שמח ומאושר והמשכתי לסדרה נוספת בשם 'Ateşböceği'".

אז לא תהיה עונה שנייה?

"לא, אבל עובדים על סיפורים חדשים".

© יחסי ציבור

ההצלחה של "אמא" בטורקיה, זהה להצלחה שהייתה לה בישראל?

"אני חושב שכן, זה השפיע על אנשים ועל הרגשות שלהם. זה ההי ברור שזו תהיה הצלחה ושזה ייגע בכל כך הרבה אנשים כי זה באמת מתאים עבור כולם. בנוסף, זה מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש ביפן, כך שזה גם עוד נקודה להתחבר לסיפור".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by UMUR YİGİT VANLI (@umuryigitvanli) on

אתה לא רק שחקן אלא גם זמר. אתה מקבל על כך את אותן התגובות?

"אמנות היא התשוקה שלי ואני מאמין בזה שאומנות היא זו שתציל את העולם, אין לה דת או שפה, הרגשות באומנות כל כך טהורים. אני אנסה את מה שהכי טוב לי, זאת הסיבה שבחרתי במקצוע הזה בכל ליבי. אומנות בכללי זו אהבה וזה צריך לשמש את כל העולם. אני רק התחלתי בתחום, אני צעיר, עם רעב בעיניים ועם מטרות ויעדים".

 

אילו תגובות קיבלת מהקהל הישראלי?

"ישראלים הם אנשים כל כך חמים, אוהבים ורוצים לארח. כל ישראלי או ישראלית מזמינים אותי לבקר בארץ שלכם. יש כאלו ששולחות לי הצעות למערכת יחסים, אני מנסה לענות לכולם רוב הזמן. הלוואי שכולם גם יבואו לבקר כאן, בטורקיה. אגב, יש לי חבר טוב שנשוי לאישה ישראלית, היא חיה כאן ושמה סשה".

ואתה תבוא לבקר בישראל?

"האמת שאני מפחד לבוא לבקר אצלכם! אני בטוח שאתאהב בבחורה מקומית ואתחתן איתה. אני חושב שכולן שם יפות מאוד ואני מאוד מכבד בנות שהיו בצבא - זה מרשים, אני בדיוק סיימתי את שירותי הצבאי. אבל ברצינות, אני מתכנן לבוא יום אחד לישראל".

כוכבת הסדרה ANNE - שולה
כוכבת הסדרה ANNE - שולה © פרטי

שמעת על וונדר וומן שלנו - גל גדות?

"בוודאי. אני חושב שהיא וונדר וומן אמיתית, היא בחורה ישראלית מאוד מעניינת והיא נראת אמא ממש טובה ומגניבה".

גל גדות
גל גדות © צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer

היחסים בין ישראל לטורקיה הם לא הכי טובים. זה משפיע גם עליכם, השחקנים?

"האמת שלא. אני לא יודע שום דבר על ויכוחים בין המדינות שלנו, אך חשוב להישאר אנושיים".

 

 
תגובות