איזה יום שמח: בובספוג מקבל סדרת המשך. צילום: Paramount Pictures Animation באדיבות yes

איזה יום שמח: בובספוג מקבל סדרת המשך

מוכנים לזה? אחרי 20 שנה של ספוג צהוב על המסך, הגיע הזמן להתרחב. נשיא ניקלודיאון אמר השבוע כי על הפרק ספין-אוף מיוחד של דמויות מהסדרה בנוסף לסרטים חדשים. כל הפרטים

לקראת יום ההולדת ה-20 של הספוג הכי צהוב בביצה העולמית, בובספוג מכנסמרובע, נודע כי על הכוונת ליצור סדרת ספין אוף המבוססת על דמויות מרכזיות בסדרה האהובה ביותר בעולם המצויירים של ניקלודיאון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השבוע פורסם ב"וראייטי" כי נשיא ניקלודיאון העולמי התחייב שנראה השנה פרקים חדשים ומיוחדים של בובספוג שיהוו חידוש ליקום ביקני בוטום הוותיק ואף סיפר על האופציות שעומדות כרגע על השולחן.

בובספוג חוגג 20
בובספוג חוגג 20 © צילום: nickelodeon

"יש סיכוי שהסיפורים החדשים יעסקו בסיפור מקורי חדש על בובספוג ופטריק או שנציג סיפור עצמאי של סנדי בעצמה, אולי אפילו פלנקטון... אני חושב שמעריצים מתלוננים על כך שאין את זה".

המהלך הזה הוא בנוסף לסרט חדש שייצא בשנת 2020 ("בובספוג הסרט: הספוג הנפלא") וסרט נוסף, לייב אקשן מיוחד, שייצא ביולי הקרוב כחלק מחגיגות 20 שנה לספוג הצהוב. בסרט החדש הקולות מאחורי הדמויות יעברו לקדמת המסך וישחקו גרסאות אנושיות של היצורים הימיים, הסיפור יעסוק אף הוא בחגיגות יום ההולדת מעל לפני השטח וכן מתחת לים. טום קני, הקול הרשמי של בובספוג אמר על כך: "אנשים שאלו אותי על הסרט  - 'איך זה להיות בובספוג בגרסה אמיתית סוף סוף?', עניתי להם שאני חושב שתמיד הייתי".

בובספוג
בובספוג © צילום: MMIV PARAMOUNT PICTURES and VIACOM INTERNATIONAL INC

כזכור, רק בנובמבר האחרון מת במפתיע סטיבן הילנבורג, מי שהמציא, הגה ויצר את הספוג אהאהוב ואת חבריו המצויירים בעיירה הדמיונית מתחת לים.

 
 
 
תגובות