Play: הסדרות שילמדו אתכם שפות חדשות. צילום מסך מיוטיוב

Play: הסדרות שילמדו אתכם שפות חדשות

לאחרונה הציפו את המסך סדרות מכל העולם, וחוץ מההנאה שהן מביאות, ניתן גם ללמוד מהן לדבר בשפות חדשות ושונות. אז אלו הן הסדרות מכל העולם שלימדו אותנו המון

לא רק אנגלית או עברית, קיבצנו בשבילכם סדרות מגוונות בשפות שונות, שיביאו את העולם הגדול הישר אל המסך שלכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בית הנייר

בראש הרשימה שלנו נמצאת הסדרה הספרדית המצליחה (ובצדק), "בית הנייר". העלילה מתרחשת בספרד ועוקבת אחרי תשעה שודדים שמתכננים לשדוד את המטבעה המלכותית במדריד. בעוד שהמשטרה הספרדית מנסה לעצור אותם, הגנבים תופסים בני ערובה, קשרים מתהדקים ויריות נורות. הסרבלים האדומים, המסכות המסתוריות והספרדית הנפלאה כבר כבשו אותנו - ומה לגביכם?

 

3%

הסדרה הברזילאית, "3%", מספרת את סיפורו של עולם המחולק לשני חלקים: הרס, וקידמה. רק שלושה אחוזים יזכו לעבור מהעולם ההרוס ומהעוני שחיים בו יחד עם רוב האוכלוסייה, אל האי בו הקידמה משגשגת. כדי להגיע לאי דרושים המתמודדים לעבור סדרה של שלבי מיונים אכזריים שנקראים - "התהליך". אבל כמו בכל סדרה מותחת, לא כולם רוצים להשלים עם המציאות הקשה, ומוכנים לעשות הכל על מנת לשנות אותה.

 

אמא

הסדרה "אמא" היא טלנובלה טורקית מצליחה. העלילה עוקבת אחרי זיינפ, מורה מחליפה בכפר קטן בטורקיה, שמעולם לא התגברה לגמרי על טראומת ילדותה. ומלק, ילדה שמחה ואופטימית שחווה התעללות בביתה. במהלך הסדרה השתיים מחליטות לברוח לאיסטנבול ולהעמיד פנים שהן אם ובת. האם השתיים יצליחו לבנות את חייהן החדשים למרות עברן?

 

סובורה

הרביעית ברשימה שלנו, היא סדרת האקשן האיטלקית "סובורה". הסדרה עוקבת אחר שלושה צעירים מרקעים שונים, שכורתים ברית ביניהם על מנת להשיג את מבוקשם במקום בו הפשע, הוותיקן והפוליטיקה המושחתת - נפגשים.

 

10 אחוז

קומדיית הסאטירה הצרפתית מבית נטפליקס - הסדרה שמספרת על מה שקורה באמת בעולם הבידור. העלילה מתרחשת בסוכנות שחקנים בפריז, ועוקבת אחר ארבעה סוכנים שמנסים להשאיר את הראש מעל המים, ולהחזיק את החברה לאחר מות המייסד. הסוכנים מנסים לפלס את דרכם בתעשיית הבידור המורכבת ממכשולים רבים, אך למרות כל מאמציהם לשמור ולטפח את קריירת השחקנים - הם מקבלים משכורת של עשרה אחוזים בלבד משכרו של כל שחקן.

 

הגשם

הסדרה האחרונה (והחביבה) ברשימה שלנו, היא סדרה דנית בשם - "הגשם". השמיים נופלים, גשם רעיל מציף את כדור הארץ, וירוס מתפשט ומוחק את רוב האוכלוסייה. משפחה אחת מגיעה לבונקר, אבל כשאביהם עוזב בטענה שהוא יכול להציל אותם - הוא לא חוזר. סימונה ורסמוס, הם שני אחים שנשארים לבד בבונקר כשהגשם יורד. הם שם שש שנים, עד שהאוכל נגמר והם לא יכולים להישאר יותר בפנים. שני האחים יוצאים לעולם שבחוץ, בלי דרך לדעת מה יכול לקרות.

 
תגובות