הישרדות VIP: הגיע הזמן לשיא של אסטרטגיות. צילום מסך מהישרדות, רשת 13

הישרדות VIP: הגיע הזמן לשיא של אסטרטגיות

עונה חדשה של "הישרדות" על הפרק ואפשר להגיד שהתגעגענו. מדובר בעונת VIP שכוללת מתמודדים עם פוטנציאל ענקי של אסטרטגיות מתוחכמות. ביקורת

"צאו לדרך!", צמד מילים שכל כך התגעגענו לשמוע מפיו של גיא זו ארץ ואמש (ש') חזנרו לשמוע אותן שוב. "הישרדות" ("רשת 13") חזרה למסך והפעם עם עונת VIP שמסתמנת כעונה לא רעה בכלל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יש משהו ב"הישרדות" שגורם לך רק לחכות ולצפות ופה באמת רואים את הכוכבים יוצאים לגמרי משגרת חייהם ונאלצים להתמודד לגמרי בלי כלום ובתנאים קשים במיוחד. זה משהו שאין ב"האח הגדול", "המירוץ למיליון" או "2025". 

בלי כלום
בלי כלום © צילום מסך מהישרדות, רשת 13

ההתרחשויות בהישרדות קורות מעצמן, הטבע עושה את שלו אך הוא מותנע ללא הפסקה גם על ידי משימות ובשורות מצד ההפקה כבר בפרק הראשון (ופליז שימשיך ככה לכל אורך העונה). אומנם מהצד כצופה היה ניתן לנחש שחלוקת השבטים תתהפך על פיה מחדש, אך למשתתפים עוד קשה לנחש זאת בשלב הזה ואפקט ההפתעה לגמרי תרם. 

הפתעה!
הפתעה! © אוהד קב

"הישרדות" החדשה כוללת לא מעט משתתפים (מי מפורסם יותר ומי פחות), אך בעינינו בלטו: הזוכה הראשונה של הגרסה הישראלית - נעמה קסרי המסתמנת כמוח במשחק וזו שחושבת כמה מהלכים קדימה - אך לא שוכחת להיזהר. עם זאת ובמידה ולא תודח בפרק הבא, היא צפויה להיות זו שאחראית על לא מעט ויכוחים על האי. מלבדה אפשר למצוא גם את מלכת הריאליטי, ליהיא גרינר - שתהיה הדמות המרכזית העונה (או כך לפחות זה מצטייר) עם לא מעט צחוקים, גם כך עם שמחה גואטה שמסמנת כבת ברית קשוחה ומצחיקה כאחד, דוגמנית הנשק אורין ג'ולי וכוכבת הרשת מישל טרוני (שאף הפכו לזוג על האי) - הסמל של הכוח בתוכנית, כך גם מאמנת הכושר אירה דולפין והדוגמן אייל ברקובר (שלא נתפלא אם ידיחו אותו). מני נפתלי מסמן כתככן הגדול של העונה ואם לשפוט על לפי איך שהוא חזר מהצילומים הוא גם יגיע רחוק. 

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר © צילום מסך מהתוכנית

"הישרדות" לא נחה לרגע וזה מה שכיף בה, אם המשך העונה יהיה כמו פרק הפתיחה - המצב מעולה. הגיע הזמן לאסטרטגיות שיא ולהרבה אינטריגות - כי לשם כך נועד הפורמט ועם הרכב המתמודדים החדש הפוטנציאל של זה לקרות הוא ענק. צאו לדרך!

תגובות