יומן הכדברא: גילי איצקוביץ' רוצה להשפיע על בני האדם. צילום: עדן נינוה ארביב, באדיבות yes

יומן הכדברא: גילי איצקוביץ' רוצה להשפיע על בני האדם

העונה האחרונה של "כדברא" (Teennick ב-yes), הגיעה לסיומה. ולכבוד פרק הסיום של הסדרה החלטנו לקנח ביומן אישי ומיוחד של קירקי. גילי איצקוביץ' מספרת על מילות הקסם שלה ועל החבר האמיתי שהכירה על הסט

היי חברים, כאן גילי איצקוביץ'! העונה האחרונה של "כדברא" הסתיימה והגיע התור שלי לכתוב את היומן המיוחד שליווה את העונה האחרונה בפרוגי. אז מה עבר עליי על הסט ואיזה קסם הייתי עושה על בני האדם? קבלו את הסודות שלי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כדברא" בשבילי זאת באמת ההתחלה שלי בעולם המשחק. הסדרה הייתה בית לחזור אליו כל שנה, להיות קירקי, שהיא מאוד ברורה לי ומאוד מאוד אהובה. צילומי העונה היו מצד אחד מאוווד מהנים וכייפים. זו דמות אהובה, שחקנים סביבי שאני אוהבת, הכל מוכר וביתי. ומצד שני זה היה עצוב. כל יום שעבר היה פחות יום עד סיום הצילומים של העונה הזאת, וסיום כדברא כולה.

צילומי העונה השלישית
על הסט © עדן נינוה ארביב, באדיבות yes

אם תשאלו אותי על הדבר שהכי אזכור מ"כדברא" אז אני לחלוטין לא אוכל לעולם לשכוח את הטשיא. המקום הזה אמיתי! לא אולפן ולא תפאורה. ככה המקום המדהים הזה נראה. זה גרם לי להרגיש באמת בתוך מקום קסום. הרגע הראשון בו נכנסתי למקום הזה הוא רגע שלא יישכח ממני.  

הטשיא
הטשיא © ורד אדיר, באדיבות yes

מבחינת אנשים, אני חושבת שהכי התחברתי בסט לרועי ושלר. כפרה עליו! חבר טוב ואדם טוב. זה קטע, כי לדמויות שלנו כמעט ואין קשר אבל משהו בנינו כן עבד. הוא כזה מקסים שכשסיפרתי לו שאני רוצה להתחיל ללמוד פסנתר הוא פשוט נתן לי את האורגן שלו. אם זאת לא חברות מה כן?

בצילומי העונה הראשונה
בצילומי העונה הראשונה © צילום מסך מאינסטגרם

חשבתי על זה, ובמבט לאחור, אילו הייתה לי הזדמנות לשחק דמות אחרת, הייתי מגלמת את לילה. כל ההתמודדות שלה עם הקנאה בקירקי בעונה הראשונה והניסיון שלה להשתנות בעונה השנייה מרתקת אותי כשחקנית. בטוחה שהייתי נהנת מהתפקיד הזה מאוד וגם מאותגרת.

אחיות או לא להיות
אחיות או לא להיות © דודי חסון

עם זאת, הדמות שהכי אהבתי בכדברא מכל העונות היא ליבי! כזאת קורעת, כזאת כנה ואמיתית. יש לה תמיד מה לומר (גם כשאין לה מה לומר, היא תאמר) וזה תמיד מצחיק אותי. אני כל כך אוהבת לראות את אור גרוס בתפקיד הזה. 

 

אגב, אני אישית הכי אהבתי העונה הראשונה. היה בה קסם חד פעמי. הייתה בעונה הזאת תמימות והתרגשות שלא היו בעונות קודמות. כל כך נהנתי מחווית המשחק הראשונית הזאת. אבל כמובן שגם העונה הזאת סופר שווה! 

זו הייתה עונה אחרונה וגם אני עוברת את הפרידה הסופית מהסדרה. אחרי שצפיתי בה ועברתי יחד עם הילדים את התהליך המקסים שקירקי עברה בעונה - אני מאמינה שעכשיו לי קל יותר להפרד. בהתחלה זה עוד הרגיש בלתי אפשרי...

© גיא צראף

אחרי שלוש שנים עם הדמות הזאת, אני חושבת שאם היו לי כוחות קסם, הייתי עושה שבני האדם יבינו את כח ההשפעה שלהם על העולם. שלא יזרקו שקיות פלסטיק בים, או עטיפה של סוכריה ברחוב. שיבינו שאפילו לבחירה מה לשים בסנדוויץ' יש השפעה והשלכות. שלאנשים יהיה אכפת.

© אינסטגרם

ואם כבר עסקנו בענייני כשפים וקסמים, אני חייבת להודות שמילת הקסם שלי היא אמא ואבא. אני כל כך קרובה אליהם. הם תמיד יעזרו לי בשמחה ובאהבה והם תמיד כאן בשבילי. כשאני רואה על צג הטלפון ״אבא״ או ״אומי״ (ככה אמא שלי כתובה בטלפון שלי) אני תמייייד שמחה ונהנת לדבר איתם. שניהם מקור להשראה וכח בשבילי.

הייתי רוצה למסור לצופי הסדרה וגולשי פרוגי שכדברא תמיד איתכם בלב (וב-VOD). גם אם נגמר - יבוא דבר אחר שירגש אתכם, אחרת. שילהיב אתכם אחרת. תהנו מהסדרה הזאת ותקחו ממנה את כל מה שהיא נועדה להעביר - פמיניזם, אמונה עצמית וחברות!

שלכם באהבה,
גילי-קירקי.

תגובות