יומן הכדברא: אביה מלכה מסרבת להיפרד. צילום: גיא צראף

יומן הכדברא: אביה מלכה מסרבת להיפרד

בכל שבוע במהלך העונה הקרובה של "כדברא" (Teennick ב-yes), נביא לכם יומן מיוחד של הכוכבים! והפעם: אביה מלכה על כישוף השינה שלה ובית הספר שעברה על הסט

היי חברים, זו אביה מלכה! האמת שהחלטתי לכתוב לכם יומן מיוחד שכל כולו "כדברא". אחשוף בפניכם כמה סודות שלי מהסט, קצת על החברים הכי טובים שלי וננסה להיפרד יחד מהסדרה (או שלא!) כדברא תמיד תהיה בשבילי האנשים הראשונים שנתנו לי את ההזדמנות והאמינו בי, במיוחד הבמאי עודד רז שהאמין שאני אצליח לשרוד משחקית. זה האודישן הראשון שעשיתי בחיים וכבר אז הם זיהו בי משהו ולקחו את ההימור. גדלתי על סדרות נוער ישראליות, תמיד חלמתי להיות חלק מאחת, כדברא תמיד תהיה התגשמות חלום ראשון מיני רבים. 

עוד בערוץ הבידור: 

מאחורי הקלעים
מאחורי הקלעים © אינסטגרם

הצילומים לעונה האחרונה היו מצד אחד אינטנסיביים מאוד. מצפים ממך לתקתק ולהיות חדה ומהירה, במיוחד כי מדובר בסיבוב שלישי, את כביכול אמורה להיות מתורגלת. מצד שני מאוד מרגשים ואמוציונליים. גם כי התחדשנו בבמאי מקסים רגיש וסופר מקצוען (דורי טפר המלך). וגם כי ברגעים הקשים ביותר נזכרתי שזו הפעם האחרונה שאני אהיה לילה ואעשה את מה שאני עושה על הסט הזה, זה נתן דלק מדהים לכל יום צילום כל בוקר מחדש. 

מתוך עונה 3
מתוך עונה 3 © פרוגי

למרות שמדובר בעונה האחרונה, אני לא נפרדת מהסדרה. היופי בסדרות האלה שהן נצחיות. הסיפור בכדברא הוא על זמני. אני אראה את הסדרה הזו לילדים שלי. היא לא עוסקת בעתידנות או בפנטזיה רחוקה או במה שקורה כאן ועכשיו ב-2019... אני מאמינה שהיא תחזיק במבחן הזמן כמו סדרות אחרות שאני גדלתי עליהן ("ראש גדול", "אליפים", "השיר שלנו"). 

הדבר שאני הכי אזכור מכדברא זה בית ספר. כדברא לנצח תהיה המקום שבו למדתי מה זה סט צילום. מה היא סצנה ואיך גורמים לקסם לקרות. איך לוקחים דף תסריט ומפיחים בו חיים, מה התפקיד של כל מחלקה (הלבשה, איפור, הפקה, בימוי, צילום, סאונד ועוד המון אנשים שמרימים את הסדרות שאתם רואים על המסך). אני אזכור שהתייחסו אלינו כמו אל חדשים במובן הטוב של המילה, רצו ללמד אותנו הכל וליצור לנו חוויות טובות ומרגשות ולא רק טכניות. הצוות שלנו הוא הצוות הכי הכי!

בית ספר אמיתי
בית ספר אמיתי © גיא צראף, באדיבות yes

קשה לי לתת שם אחד של מישהו שהכי התחברתי אליו בקאסט אז אתן שלושה וחצי. בתכל'ס בתחילת הדרך הכנסנו כולנו את כולנו ללב. בין העונות היינו מתקרבים ומתרחקים תלוי בתקופות שכל אחד עובר אבל בתכלס מי שתפסו לי מקום בלב היו מור סרוסי ודנה לב. לא משנה כמה זמן עובר וכמה זמן אנחנו לא מתראות יש מקום חם ואוהב בלב תמיד. הן בנות בית אצלי ואני אצלן. גם יובל שבח היה אדם קרוב במהלך הצילומים (בעיקר כי הדמויות שלנו היו בהמון ימי צילום יחד) אבל גם כי מדובר בבחור שהוא נשמה וחבר. עוד חברות שהתפתחה לאורך שלוש העונות ולקח לה קצת יותר זמן להתיישב זו אור גרוס. מדובר בנסיכה קטנה ומוכשרת. אני שמחה שלמרות שלא התחברנו מיד בעונה הראשונה או השנייה, בסוף גילינו אחת את השנייה ונשאר טעם טוב וחברות. 

בעונה הזו אתם תכירו את רומי. אני לא יכולה להגיד עליה יותר מדי, רק שהגורל שלה דומה בקצת לגורל של לילה עם כמה שינויים. עדיין, אילו הייתה לי ההזדמנות הייתי שמחה לגלם את הדמות הזו. כשתראו את העונה אולי תבינו טוב יותר למה בחרתי דווקא בה. 

הדמות שהכי אהבתי בכדברא מכל העונות היא כמובן לילה! גידלתי אותה וגדלתי איתה. התחלנו ילדות צעירות מבוהלות שפועלות ממקום מפוחד כל כך והגענו יחד לעונה השלישית חזקות, מקצועניות שלא מפחדות מכלום ומאמינות בעצמן!

© גיא צראף

בתור המגנא, אם היו לי כוחות קסם גם במציאות, הייתי עושה שיהיו עוד שעות ביממה לישון, אני לא מספיקה הכל וגם לישון כמו שצריך, יוצא שאני עייפה תמיד! לא משנה באיזו שעה תשאלו אותי אני תמיד אהיה עייפה. 

אם כבר קסמים... האמת שלאחרונה התחלתי לקרוא לאנשים בסביבה הקרובה שלי פרח. יש משהו במילה הזו שמביע חיבה וקירבה. אני מאוד אוהבת פרחים, בעיניי פרחים בעצמם הם קסמים קטנים. זה כינוי שכולו אהבה. אמא שלי קוראת לי פרח אז אימצתי ואם הייתי יכולה להמציא מילת קסם - הייתי בוחרת בזה. 

לסיום, הייתי רוצה למסור לצופי הסדרה וגולשי פרוגי - תודה לכם! שצפיתם, עקבתם, התחברתם, לא שכחתם לפרגן ולתת אהבה. אתם הצופים הכי נהדרים שיכולתי לבקש. תודה שנכנסתם לתוך הסיפור והשקעתם מחשבה וזמן באיך הדברים יתפתחו ומה יהיה. תודה שסלחתם ללילה לאורך העונות כשהיא התנהגה לא הכי יפה, אני באמת מעריכה את זה. הלוואי שניפגש בקרוב גם אחרי העונה השלישית.

"פריצת השנה 2017". טקס פרוגי © אחינועם בר רצון

צפייה מהנה!

שלכם באהבה,
אביה-לילה.

תגובות