יומן הכדברא: דין גרבר רוצה להחזיר את הזמן לאחור. צילום: גיא צראף

יומן הכדברא: דין גרבר רוצה להחזיר את הזמן לאחור

בכל שבוע במהלך העונה הקרובה של "כדברא" (Teennick ב-yes), נביא לכם יומן מיוחד של הכוכבים! והפעם: דין גרבר מספר על השיחות שיכולות להפוך לסרט ועל כוחות הקסם שהוא היה רוצה

אהלן חבר'ה, מה קורה? כאן דין גרבר מ"כדברא" או דקל אם תרצו... הגיע תורי לכתוב לכם את יומן הכדברא המיוחד ולחשוף בפניכם קצת ממה שעבר עלי בכל הזמן. מקווה שתלמדו עליי קצת יותר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כדברא עבורי זה הבית, ההתחלה שלי, בית הספר למשחק. הצילומים לעונה האחרונה היו מאתגרים ואינטנסיביים, מלמדים ומחשלים במיוחד.

© גיא צראף

אני חושב שהדבר שאני הכי אזכור מכדברא זה תחושת המשפחתיות, המקום שלי בתוך משפחה בת שלוש שנים וקצת, עבודת הצוות הארוכה ליצור משהו שוב ושוב. הצורה שבה בחרתי להיפרד מהסדרה היא באותה דרך כמו שאני נפרד מכל פרויקט שנהניתי לצלם - מחייך, עצוב על מה שנגמר, מתרגש לקראת מה שיבוא, ומלא תקווה לעבוד שוב עם שחקנים שנהניתי איתם.

© נטלי ברקוביץ'

תמיד שואלים אותי מה הייתה העונה שהכי נהניתי בה, אני חושב שהכי אהבתי לצלם את העונה השנייה, אהבתי את הסיפור של דקל ואת הקצב של העלילה, זו הייתה עונה כיפית. אבל שימו לב - גם בעונה השלישית יש הפתעות!

יש מקום מיוחד בלב שלי כמעט לכל אחד מהאנסמבל הצעיר, התחברתי לכל שחקן ושחקנית בצורה אחרת... קשה לבחור פייבוריט. אני כן אגיד ששיחות הוידאו שלי ושל בר גרוצקי שהצטרף בעונה הזאת, צריכות לקבל מימון מהקרן לקולנוע. 

© באדיבות teennick

כשאני חושב על זה, אם לא הייתי דקל ואם יכולתי לשחק דמות אחרת אני חושב שהייתי רוצה לגלם את אחד מהרעים, אולי את הדמות של מורשת מהעונה הראשונה או של שון מונגוזה מהעונה השנייה. עוד לא יצא לי לשחק את הצד הזה בי שהוא המופרע והבעייתי.

© צילום מסך מהסדרה

עם זאת, הדמות שהכי אהבתי מכדברא מכל העונות היא של אחי בסדרה - שרון. קיבלתי במתנה את יהונתן וילוז'ני, שחקן מדהים, שגילם את אחי בסדרה. הוא היה השותף שלי ל'פשע'.

© צילום מסך מהסדרה

רוצים לשמוע משהו מצחיק? עכשיו אני יכול להתוודות שאם היו לי כוחות קסם הייתי חוזר בזמן ומסתפר לפני הצילומים. ואם כבר קסמים, אני חושב שמילת הקסם שלי היא נייס. אני מנסה לדאוג שיהיה לי נייס כל הזמן.

באדיבות teennick - yes
 

הייתי רוצה למסור לצופי הסדרה ולגולשי פרוגי - תודה. תודה שליוויתם אותנו, תודה שנתתם לנו ללוות אתכם, תודה על הבמה ועל התמיכה. מקווה שנוכל להמשיך לפזר אהבה. 

© גיא צראף, באדיבות yes

שלכם באהבה,
דין גרבר.

תגובות