יומן הכדברא: דנה לב נפרדת מהדמות דרך השיער. צילום: גיא צראף, באדיבות yes

יומן הכדברא: דנה לב נפרדת מהדמות דרך השיער

בכל שבוע במהלך העונה הקרובה של "כדברא" (Teennick ב-yes), נביא לכם יומן מיוחד של הכוכבים! והפעם: דנה לב רוצה להציל את הילדים ומספרת על הקושי בעונה השלישית

היי אהובים שלי! מה קורה? לא כתבתי לכם יומן מאז יומן הקיץ שלי לפני שנתיים בפרוגי, ואני סופר נרגשת לכתוב לכם שוב ועוד במסגרת "כדברא". יש לי הרבה מה להגיד לכם ואני כבר מתה להתחיל!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כדברא בשבילי היא ההזדמנות הראשונה שניתנה לי בדרך להגשמת החלום. אחרי שלוש עונות הצוות הופך למשפחה אחת גדולה. גם הצילומים לעונה האחרונה היו חוויה. קודם כל, זו עונה שהעלילה בה עוסקת בחורף וצלמנו אותה בקיץ, אז זה היה דבר מאתגר לשים מעילים כשיש שרב בחוץ.  

© צילום: גיא צראף

הדבר שאני הכי אזכור מכדברא זה את העונה הראשונה שהייתה עבורי בתולית ומרגשת (וגם האהובה עליי!) וגם הרבה רגעים של אושר וצחוק שכמובן תיעדתי בלי סוף בכדי שתהיה לי מזכרת מהפרויקט המדהים הזה וכל כך הרבה אנשים שלמדתי מהם כמו עודד רז, ודורי טפר שלימדו אותי כל כך הרבה. עם הקאסט כמובן שקיימת חברות עד היום ואני שמחה שזכיתי לחוות את החוויה הזאת ולצאת עם חברים לחיים. אגב, בעונה האחרונה החלטנו להיפרד מהשיער הורוד. אני חושבת שזאת דרך להיפרד מאביגיל כי השיער זה משהו שמאוד מזוהה איתה.

גם אם היו נותנים לי הזדמנות לגלם דמות אחרת, לא הייתי מחליפה את אביגיל בעד שום הון שבעולם. זאת דמות שהתאהבתי בה מהרגע הראשון שקראתי את התסריט ואני שמחה שאני זו שגילמתי אותה ואגב, זו הדמות האהובה עליי בסדרה כולה!

© גיא צראף ומיכל בר

אולי יש לי אחות בסדרה שהיא "כדברא", אך אני ללא כוחות, אבל אם היו לי כוחות קסם, הייתי רוצה כוח בכדי לרפא ילדים או בכלל אנשים. אגב, מילת הקסם שלי היא תודה. זו מילה שאני אוהבת. חשוב לדעת להודות על כל דבר שקורה לנו בחיים.

הייתי רוצה למסור לצופי הסדרה וגולשי פרוגי שהולך להיות מטורף ואתם חייבים לצפות, וכמובן תודה רבה על כל האהבה שאתם מרעיפים ועל המילים הטובות. בקרוב עוד המון הפתעות חדשות.

שלכם באהבה,
דנה לב!

תגובות