יומן הכדברא: יובל שבח הגשים את החלום הגדול. צילום: גיא צראף ומיכל בר, באדיבות yes

יומן הכדברא: יובל שבח הגשים את החלום הגדול

בכל שבוע במהלך העונה הקרובה של "כדברא" (Teennick ב-yes), נביא לכם יומן מיוחד של הכוכבים! והפעם: יובל שבח מספר על ההצטרפות לעונה החדשה ועל הקושי עם הלחשים

מה קורה חברים? אז אחרי שהכרתם קצת את הדמות שלי ואת העובדה שאני ה"כדברא" בן הראשון, החלטתי לכתוב לכם יומן מיוחד שיספר על החוויות שלי מהצילומים ומהסדרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצילומים לעונה היו מאתגרים. נכנסתי לחבורה די מגובשת של שחקנים שרצים ביחד מהתחלה. אבל היה חיבור מהיר מאד לבמאי ולשאר השחקנים שקיבלו אותי בצורה מדהימה והיו לנו רגעים מיוחדים. כדברא זאת סדרה שהיוותה בשבילי חוויה מדהימה. הכרתי אנשים שהפכו להיות חברים שלי והתמודדות עם חומרים, סיפורים ודמויות שתמיד רציתי לשחק. 

© גיא צראף ומיכל בר

ללא ספק הדבר שאני הכי אזכור מכדברא זה כנראה את הלחשים המסובכים שהייתי צריך ללמוד. היו קטעים מצחיקים על הסט שהייתי צריך להגיד לחשים ושמות של מקומות ושברתי את הלשון.

החיבור הכי חזק שלי בקאסט היה לגילי. איתה גם עשיתי את המאצ׳ינג לסדרה. היא הראשונה שהכרתי מהשחקנים, הצטלמנו ביחד המון והיא בעיקר לימדה אותי את כל המילים הקשות של הלחשים המסובכים. גילי  פרטנרית מצויינת ולבוא ליום צילום איתה היה מעלה חיוך. 

© ירון שרון

אני מאוד אוהב את הדמות שלי, אך אם הייתי משחק דמות אחרת הייתי בוחר לגלם את לוק. יש משהו מאוד מיוחד בדמות שלו, הוא קור רוח  וזה שהוא מ״עם״ אחר אבל בכל זאת נשאר בשביל לילה בכנען והפך להיות אחד משלהם - זה מדהים. 

אני כאן עונה אחת וכבר מאוד התחברתי לסדרה הזאת. גם מבחינה חברתית וגם מקצועית. היה מאוד מעניין להכנס לעולם המסתורי הזה של הכדברות, וככל שהימי צילום התקדמו ככה גיליתי יותר ויותר. הגשמתי חלום של לשחק דמות עם כוחות על. אגב, אם באמת היו לי כוחות קסם הייתי עושה שהייתי יכול להתעורר בבוקר בלי שעון מעורר. 

© אינסטגרם

אני חייב להודות שבין הדמויות, הכי אהבתי את אביגיל אחות של קירקי. יש בדמות שלה טוב לב ותום ודנה גם דואגת לקסם האישי של הדמות וביחד זה יוצר דמות שבא לך להזדהות איתה. 

אל תדאגו, לא הצטרפתי ל"כדברא" בלי רקע ואני מודה שהעונה שהכי אהבתי היא הראשונה כי פשוט ראיתי אותה לפני הצילומים כדי להכנס לעולם של הסדרה וכל הדמויות היו צעירות ושונות כל כך מבעונה השלישית ועפתי על זה - תתכוננו לעונה מטורפת! 

© גיא צראף ומיכל בר, באדיבות yes

שלכם, יובל.

 

תגובות