יומן הכדברא: דניאל ליטמן סגר מעגל עם הקוסמים. צילום: ירון שרון

יומן הכדברא: דניאל ליטמן סגר מעגל עם הקוסמים

בכל שבוע במהלך העונה הקרובה של "כדברא" (Teennick ב-yes), נביא לכם יומן מיוחד של הכוכבים! והפעם: דניאל ליטמן מספר על כוח העל שהיה מאמץ ועל הרצון להיות קירקי

מה שלומכם אהובים? כאן דניאל ליטמן ואני כל כך שמח לכתוב לכם סוף סוף את היומן שלי המסכם את חוויותי ב"כדברא!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כדברא בשבילי זו סדרה ייחודית שאין משהו בסגנון שלה בטלוויזיה ומעבר לעולם הבידיוני היא מדברת על הרבה נושאים שקשורים בחיי יום יום של כל אחד מאיתנו.

© עדן נינוה ארביב, באדיבות yes

אני הכי אזכור מהסדרה את זה שכשהיית ילד תמיד שיחקתי בקוסמים וזה כמו הגשמת חלום בשבילי, היכולת לכשף שניתנה לי בסדרה. אם היו לי כוחות גם במציאות אז באמת הייתי רוצה שאצליח לקרוא מחשבות. בכלל, מילת הקסם האהובה עליי היא "קלארו"!

© צילום מסך מהסדרה

לרוב הצילומים שלי בסדרה היו עם החבר'ה שהיו להם כישורים על טבעיים וגם עם הלביאים. בגדול התחברתי לכולם וכולם קיבלו אותי יפה במיוחד שלא הייתי מתחילת הצילומים של הסדרה...

במבט לאחור, אילו הייתה לי הזדמנות לשחק דמות אחרת, הייתי מגלם את קירקי מהסיבה הפשוטה - צהוב זה הכי מחמיא לי!

© ירון שרון

כל דבר טוב צריך לדעת לעצור בשיא ולהשלים עם זה ומלכתחילה להבין שלדברים יש התחלה, אמצע וסוף. בלי קשר, אני חושב שהעונות הטובות ביותר של הסדרה הן השנייה והשלישית (בראשונה לא הייתי אז פחות מכיר, אני מודה).

© גיא צראף ומיכל בר

הדמות שהכי אהבתי בכדברא מכל העונות היא ליבי. כולם התעסקו בלהציל את העולם, דברים נורא כבדים וחרדות רק ליבי הייתה בכיף שלה, ילדה שמחה מפזרת חיוביות לעולם ראש שקט.

© אור גפן

הייתי רוצה למסור לצופי הסדרה ולגולשי פרוגי שאני מאחל תמיד שאנשים ימצאו את הכישרון שהם טובים בו כדי לעשות טוב לאחרים.

שלכם באהבה,
דניאל ליטמן.

תגובות