משנים כיוון: השחקנים שעברו אל עולם הילדים והנוער. צילום מסך מהאינסטגרם

משנים כיוון: השחקנים שעברו אל עולם הילדים והנוער

ישנן סדרות המיועדות למבוגרים, סדרות המיועדות לנערים וילדים ואף כאלו המתאימות לצפייה של כל המשפחה. אך מי הם השחקנים אשר עברו מעולם המבוגרים אל עולם הילדים והנוער?

בתעשיית הבידור קיימים לא מעט שחקנים ששיחקו בסדרות המיועדות לקהל יעד בוגר והחליטו להתנסות בעולם הצעירים, כאלו שעד כה נשארו בעולם הילדים וישנם כאלו שמשלבים בין שני קהלי היעד בצורה מושלמת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ישראל אטיאס

נפתח את הרשימה שלנו עם השחקן האהוב - ישראל אטיאס. ייתכן שהכרתם אותו לראשונה בסדרה "זגורי אימפריה", אך הסדרה המצליחה כבר הסתיימה, ולאחר שהשתתף בסדרות נוספות המיועדות למבוגרים, כמו "המדרשה" ו"שבאבניקים", החליט אטיאס לעבור אל עולם הילדים והחל לשחק ב"המלאך השומר שלי". לדעתנו עולם הנוער מתאים לאטיאס מאוד, והיינו שמחים שימשיך להשתתף בעוד סדרות מסוג זה.

 

© צילום פרטי

שני קליין

אם השם נשמע לכם מוכר, זה פשוט כי שני קליין כיכבה בסדרה המצליחה "אילת" במשך כל הקיץ האחרון. בעבר, קליין שיחקה בסדרות "רמזור", "בתולות", "מטומטמת" ו"הרמון", שכולן מיועדות למבוגרים. אך האמת שלפני כארבע שנים ,קליין שיחקה גם ב"מריו" בערוץ הילדים ומיד לאחר מכן חזרה לעולם המבוגרים. לכן, כשראינו את קליין בשידורי הסדרה "אילת" כל כך שמחנו על חזרתה.

עפר שכטר

עפר שכטר שיחק בעברו ב"האלופה", "צחוק מעבודה", "מתים לרגע" ו"שנות ה-80". לאחר קריירה עשירה, התחיל השחקן לגלם דמויות מצחיקות וילדותיות יותר, שמיועדות לעניין את הנוער והילדים ולהגיע לליבם. שכטר עשה זאת בסרט השני של "גאליס" בתור לארק הרשע, ב"אלישע" וכמובן שגם ב"כפולה" שם משחק כבר שלוש עונות ברציפות את אושר פטנגה, היחצ"ן של נועה קירל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ofer Shechter (@ofershechter) on

שלום אסייג

בנוסף לאושר פטנגה, בסדרה "כפולה", לנועה קירל סוכן אישי בשם רוברטו שושן אשר מגולם על ידי שלום אסייג. כן, אתם לא מתבלבלים, אסייג ושכטר משחקים יחד באותו הסט גם בסדרה "שנות ה-80", אנחנו באמת אוהבים את השילוב של השניים ושמחים שאסייג מככב בסדרת הנוער המצליחה ולא נשאר בעולם הבוגר יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by שלום אסייג-Shalom Asayag (@shalomasayag) on

מלי לוי

לאחר סדרות רבות בהם הצופים היו קהל יעד בוגר, כמו "השיר שלנו", "החברים של נאור" ו"ג'וני ואבירי הגליל" - החליטה מלי לוי לטעום קצת מן הקהל הצעיר, והחלה לשחק בקומדיית הילדים "אלישע". אמנם לוי שיחקה לאחרונה גם ב"מלכות", אך אנחנו בטוחים שהשחקנית נהנת מעולם הילדים, והיא עוד תמשיך לשחק בסדרות כאלו.

 

דין מירושניקוב

נסגור את הרשימה עם דין מירושניקוב. בנוסף ל"תאג"ד", "מתים לרגע" ו"פולמון", שהן סדרות אשר מיועדות למבוגרים, שיחק מירושניקוב גם ב"השמיניה", "פלאשבק", "כפולה" ובקרוב גם בסדרה "התחנה". אם תשאלו אותנו - הנוער והילדים מתחברים למירושניקוב בקלות, ולכן עולם הילדים פשוט הכי מתאים לו!

 
 
 
View this post on Instagram

כפולה עונה 4 יצאנו לדרך @kfula_tv @deanhafner @omerdror

A post shared by DeanMiroshnikov-דין מירושניקוב (@deanmiroshnikov) on

 

תגובות