מרתון נוסטלגיה: הסדרות הכי ממכרות מכל הזמנים. צילום מסך מיוטיוב

מרתון נוסטלגיה: הסדרות הכי ממכרות מכל הזמנים

כולנו מכירים את הרגע הזה שאנחנו פותחים את הטלוויזיה ואין מה לראות... בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם רשימה של כל הסדרות, מ"חברים" ועד "ראש גדול", שאי אפשר להפסיק לצפות בהן!

אין ספק שקיימות המון סדרות שאנחנו מכירים ואוהבים, אבל הסדרות הנוסטלגיות הן ללא ספק - הכי טובות שיש. מרתון נוסטלגיה מתחיל עכשיו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Friends

נתחיל עם הסדרה שבכל פעם שמשמיעים את שיר הנושא שלה, כולנו מוחאים כפיים - "חברים". הסדרה נצפת עד היום, ואף זכתה בפרס האמי לסדרת הקומדיה הטובה ביותר! הסדרה הנוסטלגית עוקבת אחרי שישה חברים וחייהם בניו יורק. בכל פרק מחדש, החבורה מצחיקה אותנו וגורמת לנו להזדהות ולהקשר לכל דמות ודמות. בנוסף לעלילה המצחיקה, עד היום לסדרה מעריצים רבים ומכורים, עמודי מעריצים שמוקדשים כולם לסדרה ולשחקנים ואפילו מרצ'נדייס!

 

ראש גדול

"ראש גדול" היא סדרת נוער המתרחשת בתיכון ועוקבת אחרי התמודדות התלמידים עם גיל ההתבגרות שכולל אהבות, אכזבות, תחרויות... הסדרה הסתיימה בעונתה החמישית ובמשך השנים שודרה בשידורים חוזרים. לאחר שבע שנים ומעריצים רבים שהשתוקקו לקאמבק - הסדרה חזרה לעונת ספיישל "ראש גדול - ראש חדש", שאפילו כללה חלק מהקאסט המקורי. 

 

השיר שלנו

"השיר שלנו" יצאה לאחר ניצחונה של נינט טייב ב"כוכב נולד". הסדרה מתמקדת בסיפורם של תלמידי האקדמיה למוזיקה של ירדנה טמיר, בשנה הראשונה ללימודם, ומידי פעם משלבת מקרים, אנשים ומשפטים מהמציאות. העלילה כמובן מתפתחת; נוצרות חברויות חדשות, זוגות שחווים כל דרמה אפשרית ומה שבטוח - שקט אין באקדמיה. לסדרה ארבע עונות מצליחות במיוחד, ועד היום השאלה "איך אריאל חי?" מעסיקה אותנו. הסדרה האהובה אמנם הסתיימה, אך לא מזמן, רן דנקר, כוכב הסדרה, שר את שיר הנושא שלה וגרם לכולנו לקוות לאיחוד.

 

גאליס

במשך כחמש שנים ושבע עונות, כולנו היינו חוזרים מבית הספר ופותחים את הטלוויזיה כדי לצפות בסדרה שאנחנו כל כך אוהבים - "גאליס"! הסדרה הינה ספין-אוף של "החולמים", ומתרחשת במחנה קיץ. העלילה עוקבת אחרי סיפורם של יונתן, דני וליעם (שהופיעו ב"חולמים") אשר מגיעים למחנה הקיץ "גאליס". במהלך שהותם, הם מגלים כי יונתן הוא המיועד ובכל עונה עליו; למצוא אוצר, להציל עיר אבודה... הסדרה הסתיימה לפני כשלוש שנים וזכורה כהצלחה גדולה במיוחד אצל הילדים והנוער. לסדרה אף יצאו שני סרטים ומשתתפיה העלו שני מופעים. מחכים לעונה שמינית!

 

המפץ הגדול

אחת הסדרות המדוברות בשנים האחרונות, שזכתה בפרס "סדרת הקומדיה הטובה ביותר" של TCA, היא "המפץ הגדול". הסדרה מתרחשת בקליפורניה, ומספרת את סיפורם של חמישה חברים-שכנים אשר עוסקים במדע. במהלך הסדרה מצטרפות גם בנות לחבורה, אשר מפתחות קשרים רומנטים עם חלק מהדמויות. הסדרה משלבת בתוכה תכני מדע וקומיקס, המובאים בצורה קומית אל הסדרה. לא מזמן בנוסף לסדרה, יצאה סדרת בת ל"מפץ הגדול" שנקראת - "שלדון הצעיר".

 

כמעט מלאכים

אין ספק שכולנו מכירים את הטלנובלה הארגנטינאית, שאפילו הצליחה ללמד כמה מאיתנו ספרדית, אשר צפינו בה עשרות פעמים - כי איך אפשר שלא! "כמעט מלאכים" כוללת ארבע עונות בהן העלילה עוסקת סביב חבורת נערים אשר גרים בבית יתומים, ובכל עונה מתמודדים עם בעיה שונה. לחבורה כמובן להקה שנקראת - "Teen Angels", שהצליחה לגרום לכולנו להתמכר לשירים שלה ואף הגיעה להופעות בישראל! למרות העובדה שהסדרה נגמרה לפני 12 שנה, היא עדיין מאוד פופולרית. מקווים שנתראה שוב!

 
תגובות