אפשר שוב? הסדרות שהיינו רוצים שיחזרו למסך. צילום מסך מיוטיוב

אפשר שוב? הסדרות שהיינו רוצים שיחזרו למסך

יש סדרות שפשוט אי אפשר להפסיק לצפות בהן. אספנו לכם רשימה של סדרות מכל הזמנים, שהיו מוצלחות כל כך - שהיינו רוצים שימשיכו לעונות נוספות

לכולנו יצא שחזרנו הביתה אחרי יום עמוס ורצינו להתפנק בצפייה מול הטלוויזיה, אבל לא הצלחנו למצוא סדרה מספיק טובה כמו הסדרה הפייבוריטית שלנו. לכן אספנו עבורכם את הסדרות שכל כך אהבנו לצפות בהן, עד כדי כך שהיינו שמחים שיחזרו לעונות חדשות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"קטנטנות"

נפתח את הרשימה עם סדרה ישנה יחסית, שהצליחה ללמד את כולנו ספרדית. הטלנובלה "קטנטנות" מתרחשת בבית יתומים ומספרת את סיפורה של בלן ויתומיה. למרות 1,016 הפרקים של הסדרה, שבעת העונות וסרט הקולנוע שהופק לה - אנחנו עדיין נשמח לראות את הסדרה שוב על המסך בעונה חדשה!

 

"חצויה"

נמשיך עם סדרת הערפדים הישראלית "חצויה" שנמכרה ליותר מ-60 מדינות שונות, וזכתה להישג מרשים ביותר בתור יצירה ישראלית. ההישג המרשים הזה ללא ספק מגיע לסדרה המוצלחת הזו, אשר עוקבת אחרי אלה רוזן - תלמידת תיכון שמגלה כי היא חצויה (חצי ערפד, חצי בת אדם). בכל פרק מחדש נשארנו פעורי פה ואנו בטוחים כי כותבי הסדרה יכולים עוד להפתיע אותנו.

 

"ממלכה"

אם אתם רוצים גם לצבור ידע כללי וגם להנות - הסדרה "ממלכה" היא בדיוק בשבילכם! בכל פרק נחשפים בפנינו סודות חדשים על חיי המלוכה של פעם בעולם כולו. סדרות מסוג זה לא מופיעות לנו הרבה על המסך והיינו שמחים לראות עוד עונות מהסדרה האיכותית והחשובה הזו! 

 

"החממה"

הסדרה "החממה" עוסקת סביב בני נוער אשר לומדים בפנימיית בית ספר למנהיגים - "החממה". הצלחת הסדרה בארץ הביאה למחירתה לבריטניה ונטפליקס. לסדרה עוד שלושה ספרים ולמרות שקראנו את כולם, ראינו את כל הפרקים - עדיין לא נמאס לנו מסיפור האהבה של אלה-לי ויפתח, ואנחנו נמשיך לקוות שכל הדמויות יחזרו לעוד שנה בבית הספר למנהיגים. 

 

"ויולטה"

רגע לפני שאנו סוגרים את הרשימה, היינו חייבים להוסיף עוד טלנובלה ספרדית אחת. הסדרה "ויולטה" היא טלנובלה מוצלחת עם המון שירים שעוסקת סביב אהבתה של ויולטה למוזיקה, התהליך שעוברת עד להגשמת חלומה וכל הרומנטיקה שמסביב. הטלנובלה כבשה את לב הצופים בארגנטינה ועוד מדינות רבות שביניהן כמובן – ישראל. אל תגלו, אבל אנחנו עד היום מזמזמים את שירי הסדרה...

 

"השמיניה"

למרות שלסדרה "השמיניה" כבר עשו שתי עונות המשך, היינו חייביפ להכניס גם אותה לרשימה! הסדרה, העוסקת בחבורת בני נוער אשר בכל עונה מחדש מתמודדים עם המצאות חדשות, דמויות רעות, דרמות, מערכות יחסים ועוד, זכתה לפופולריות בקרב בני נוער במשך שנים רבות. אין לנו ספק כי היא אחת מסדרות הנוער המצליחות ביותר והיינו שמחים לראות שוב את הטורבו טיים בפעולה.

 

"החבר'ה הטובים"

את הרשימה שלנו אנחנו נסגור עם לא אחרת מהסדרה – "החבר'ה הטובים". זוהי סדרת דרמה ישראלית שזכתה למעריצים רבים. היא סובבת סביב נערים מתבגרים בני מעמד חברתי בינוני, ואפילו נמוך. במהלך הסדרה אנחנו עוקבים אחר קשיים, משברי גיל ההתבגרות ואהבות מסובכות. זו בהחלט אחת מן הסדרות שהצליחה לרגש אותנו בכל פעם מחדש!

 
תגובות