ארתור הגרסה הגאה: מר עכבר יצא מהארון והתחתן. צילום מסך מיוטיוב

ארתור הגרסה הגאה: מר עכבר יצא מהארון והתחתן

בפרק הבכורה של העונה ה-22 של סדרת הילדים האהובה נחשף כי מורו של ארתור ריד, מר עכבר, יצא מהארון בתור הומוסקסואל והוא נישא לבן זוגו בחתונה גאה. כל הפרטים

כן, סדרת הילדים המיתולוגית "ארתור" עדיין משודרת. את העונה ה-22 שחזרה למסך אמש פתח פרק ששמו הוא; "מר עכבר והמישהו המיוחד". גם אנחנו בשוק!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפרומו נמצאים ארתור, בסטר, פרנסין ומופי באירוע החתונה של המורה שלהם, מר עכבר. הוא צועד אל עבר הבמה יד ביד עם ארוסו כשברקע מנגינת כינור רומנטית והשניים נשאים זה לזה בחתונה הגאה הראשונה בתוכנית. ניתן לראות כי ארתור וחבריו מופתעים מהגילוי של מר עכבר, אך לאו דווקא מהסיבה שהוא הומו אלא לפי דבריהם בגלל שהם מגלים כי למוריהם יש חיים מחוץ לבית הספר. הם תכננו לחבל לו בחתונה עם כמה מעשי קונדס, אך כאשר הם מבחינים כמה מורם מאושר עם בעלו החדש הם מחליטים לתת לו להנות מהיום המרגש בחייו.

 

מר עכבר מאז שחר הסדרה היה דמות חשובה בסדרה, הוא מוכר בעיקר בזכות האופי הקשוח שהוא מפגין כלפי תלמידיו. אגב, היציאה מהארון של מר עכבר היא לא ההופעה הלהטב"ית הראשונה בסדרת הילדים. בשנת 2005 בסדרת הספין-אוף של ארתור, 'גלויות מבסטר', כשאחד מהדמויות פוגש קבוצת ילדים שאימותיהם הן לסביות. תוכנית הילדים ארתור עלתה לשידור בשנת 1996 ועד היום נחשבת לאחת מסדרות הילדים האהובות והפופולריות בעולם.

הפרק ישודר בהמשך גם בדיבוב לעברית בערוץ הילדים.

 
תגובות