אח שלי: האחים הבלתי נשכחים מהסדרות. צילום מסך מהסדרה

אח שלי: האחים הבלתי נשכחים מהסדרות

בהרבה מהסדרות האהובות בהן אנו צופים בכל יום, מרכז העלילה היא משפחה. מאיה וניני ועד זלינה ורג'ינה - אספנו לכם כמה אחים ואחיות אהובים ביותר שפשוט לא יוצאים לנו מהראש!

כמעט בכל סדרה יש אחים ואחיות, לפעמים העלילה סובבת סביבם ולפעמים לא, אך היחסים בינהם הם דבר מיוחד מאוד - גם כשהם מעצבנים ומציקים הם תמיד עוזרים אחד לשנייה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האחים בן דוד - "שכונה"

נתחיל את הרשימה שלנו עם השכונקים הבן דויודים. הם לגמרי אחת מהמשפחות הבולטות בסדרות הנוער, ואהבת האחים שלהם היא אחד הדברים היותר יפים שאפשר לראות על מסכי הטלוויזיה. ויקי, אודי ורחלי מנהלים יחד בית שלם, תומכים אחד בשני, מחוברים ומאוחדים, עושים הכל למען המשפחה שלהם (ומסתבכים על הדרך) ובכל עונה מחדש ניתן לראות את הדאגה שלהם אחד לשנייה. כל השכונה אוהבת אותם ולחלוטין אפשר להבין למה - הרי כל אחד רוצה אחים כאלה!

 

דיימון וסטפן - "יומני הערפד"

בין דיימון לסטפן היו המון מחלוקות, ריבים, והרבה אי שקט. אבל לאט לאט הם למדו לאהוב אחד השני. נכון שלפעמים היתה ביניהם מתיחות, הם אולי לא חיבבו אחד את השני במשך תקופה - אבל אחרי הרבה מאוד זמן שהם חיו אחד בצל השני הם למדו להתחבר, לדאוג אחד לשני, ולא לוותר על היחסים. החלק הכי מרגש שהיה בין השניים הוא ללא ספק בסוף הסדרה - כשסטפן ויתר על חייו כדי שדיימון יוכל לחיות באושר עם אלנה. הקרבה כזאת לא רואים בכל סדרה ובטח שלא אצל כל אח.

 

רומי, יולי ואדם - "פוראבר"

אחרי כל הטירוף שקורה בעלילת הסדרה "פוראבר" ולאחר שהאחות הקטנה במשפחה, רומי, הפכה להיות מבוגרת יותר מהוריה - אין דבר יפה יותר לראות מאהבת האחים. שלושת האחים: רומי, יולי ואדם,  תומכים אחד בשנייה ועוזרים ברגעים הקשים והמבולבלים. אולי בנפשם הם עדיין ילדים קטנים, אבל אפשר לראות את הקרבה ביניהם שרק התעצמה עם הגיל והבגרות שלהם כאשר אח אחד צריך תמיכה וזקוק לאחים שלו.

 

ליבי ואנה - "האי"

ליבי ואנה הן בין האחיות עם מערכת היחסים הכי חזקה, אמיתית ומורכבת שראינו אי פעם בסדרה.השתיים יעשו הכל, אבל הכל, אחת בשביל השנייה - והן הוכיחו את זה מספר פעמים במהלך הסדרה ובמיוחד בעונה השנייה, כשאנה נלחמה בהיסטוריה של העולם כולו רק כדי להציל את אחותה. המלאך השומר אחת של השניה, אפשר להגיד. במשך העונות השתיים ניצבות אחת בשביל השנייה בכל בעיה קטנה ונשארות יחד.

 

אמה ואלון - "נעלמים"

התאומים מאשמורת שנמצאים ביחד 24/7, שעובדים ביחד כל הסדרה, עוזרים אחד לשנייה עם חיי האהבה ומה לא -הם אחת הדוגמאות הכי טובות שאפשר לקבל על יחסי אחים- אחיות. אפשר לראות בכל רגע בסדרה את האהבה שלהם, הדאגה של אמה לאחיה שמתאקלם יותר באיטיות באשמורת והעזרה של אלון בכל פעם שאמה נכנסת לצרה נוספת.  אחרי כל מה שהם עברו בסדרה מהשנייה שהם הגיעו לאשמורת, אפשר לשמוח שלפחות הם עברו זאת ביחד.

 

 

זלינה ורג'ינה - "עד עצם היום הזה"

כשהן נפגשו לראשונה בבגרותן, הן נלחמו. הן שנאו את העובדה שיש ביניהן קשר משפחתי, בוודאי שלא אחיות. אבל עכשיו, ארבע עונות לאחר מכן - הן למדו לאהוב אחת את השנייה, הן תומכות ועוזרות ולא מסוגלות לחיות שתי דקות בנתק. זלינה ורג'ינה, מכשפה ומלכה רעה, עם אישיות מלאת קסם, השתנו כל כך הרבה בין העונות והראו לנו תהליך שלם של קבלה, אהבה ומוטיבציה לקבלת הסוף הטוב שלהן, וכל מה שיש בדרך.

 

איה וניני - "השמיניה"

גם איה וניני הם תאומים - עם כוח מדהים. בעונה השנייה של "השמינייה", איה נחטפה. בכל פעם שהייתה  כאובה, וסובלת - ניני הרגיש את אותן ההרגשות בביתו. השניים קשורים אחד לשני, ותמיד נשארו ביחד גם אם היו במרחק גדול אחד מהשנייה. הם נלחמו אחד על השנייה, לא ויתרו ועשו כל מה שאפשר בשביל להמשיך להיות התאומים המדהימים שהם - וכמובן שהצליחו!

© צילום מסך מיוטיוב

קרני ותום - "אילת"

הסדרה שכבשה את כל ישראל, וזכתה בטקס נבחרי השנה כסדרת הנוער של פרוגי, מביאה לנו סוג אחר לגמרי של עלילה, וגם סוג אחר לגמרי של דמויות - ביניהן קרני אשר רגישה לקרינה. בסדרה ניתן לראות את הדאגה של תום, אחותה הקטנה של קרני, בכל רגע ורגע. היא מוותרת בשבילה על יציאות, טיסות ואהבת אמת. היא עושה הכל על מנת שלא תפגע ולהבטיח שהיא תישאר מוגנת ובטוחה. לגמרי זוג אחיות מדהים ומעורר השראה שאפשר לסגור איתו בכבוד כזו רשימה. 

 
תגובות