הצצה: "ילדים צריכים לשמוע את השורשים ולא סטטיק ובן אל". באדיבות רשת 13

הצצה: "ילדים צריכים לשמוע את השורשים ולא סטטיק ובן אל"

מעריצה את חוה אלברשטיין ומצטיינת בסייף. הכירו את בת ה-17 שתנסה את מזלה בעונה החדשה של "The Voice ישראל". צפו בהצצה

הערב (ב') תעלה העונה החדשה של "The Voice ישראל" ברשת 13 ולנו יש הצצה ראשונה. אחת המתמודדות הראשונות שינסו את מזלן הערב היא שירה זלוף, בת 17 מתל אביב שהיא גם סייפת. מה שעוד מיוחד בנערה המזמרת היא היא העובדה שהיא מעריצה ושומעת בעיקר שירים ישנים ואת של חוה אלברשטיין בפרט. "אני חושבת שילדים צריכים לשמוע את השורשים ולא את סטטיק ובן אל" סיפרה בריאיון המקדים לאודישן. צפו

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצצה ל-The Voice. באדיבות רשת 13
 

בעונה החמישית של התוכנית המוזיקלית הוחלף פאנל המנטורים ויכלול הפעם את: עברי לידר שערק מ"אקס פקטור" לכאן, את היוצר דורון מדלי שאחראי על שלל להיטים במוזיקה הישראלית ועל "TOY" שזכה באירוויזיון, נסרין קדרי (זוכת "אייל גולן קורא לכם") שצברה רזומה מרשים במוזיקה הים תיכונית והיחיד ששמר על כס השיפוט שלו - שלומי שבת שחולק העונה הזו כיסא מפוצל יחד עם בת טיפוחיו מהעונה הראשונה - יובל דיין שהפכה לזמרת ענקית במוזיקה המקומית.

בנוסף, העונה הזאת יפציע חוק חדש בשם "כפתור ה-BLOCK" - באמצעות לחיצה על כפתור זה, כל מנטור יכול לחסום מנטור אחר מלהסתובב למתמודד שהוא אוהב ובעצם להוציא אותו מהמשחק. כל מנטור יכול להשתמש רק פעמיים בכפתור. הכפתור מייצר המון מתיחות וקרבות בין המנטורים בבחירת המתמודדים שלהם כבר מהפרק הראשון.

תגובות