התאמה מושלמת? הדמויות שהיינו רוצים שיהיו יחד. צילום מסך מיוטיוב

התאמה מושלמת? הדמויות שהיינו רוצים שיהיו יחד

למי מאיתנו לא יצא לשבת מול מסך הטלוויזיה ולשאול את עצמנו למה דמויות מסויימות לא יחד? בדיוק בגלל זה, ערכנו עבורכם רשימת של הדמויות שהיינו רוצים לראות יחד. אז את מי היינו משדכים אחד לשנייה?

בכל סדרה יש את הפאוור קאפל המושלם שכולם אוהבים, אבל תמיד אליו מתלווה משולש אהבה שהיינו רוצים שיסתדר בצורה אחרת/ חבר טוב שהיינו רוצים שיהיה בן הזוג של הדמות. מ"אילת" ועד "השמיניה", איזה זוג היינו רוצים לראות על המסך?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

ליעם ורונה - "גאליס"

ליעם הגיע למחנה "גאליס מהפנימייה, ואילו רונה הינה אחותה החורגת של יולי. במהלך הסדרה ליעם ורונה הפכו לחברי נפש, הם עזרו וייעצו אחד לשנייה וליעם היה דואג לה ממש כמו אח גדול. למרות שהוא הפך להיות בן הזוג של יולי, והיא של דורי (האקס של יולי) הקשר בניהם לא נפסק והם נשארו חברים טובים. היינו רוצים לראות אותם יחד, בטוחים שהם היו מושלמים!

 

ויקי ואיתן - "שכונה"

למרות שהיו זמנים בהם השניים היו יחד, את סוף הסדרה, ורוב מפרקיה, השניים היו בנפרד אחד מהשנייה או בזוגיות אחרת. בעונה השלישית, איתן כבר לא היה וויקי התקדמה לבחור אחר - אך תמיד נזכור את הזוגיות שלהן כאחת האמיצות והיפות ביותר שהיו על המסך!

 

דורי ונטשה - "השמיניה"

במהלך הסדרה האהובה, "השמיניה", נטשה עברה לא מעט עליות ומורדות עם האקס, אדם. דורי לעומת זאת, היה מאוהב בנטשה במהלך העונה הראשונה ואף הציע לה לצאת לדייט אך נטשה לא הייתה מעוניינת. לאחר מכן השניים ניסו את מזלם עם אחרים, אך מסתבר כי בסצנה שנגנזה מהעונה השנייה של הסדרה, הייתה אמורה להתרחש נשיקה בין דורי ונטשה אשר היו אמורים להיות זוג - אך זה לא קרה בסופו של דבר. מה היה קורה אם...?

אלון ודריה - "נעלמים"

בתחילת העונה הראשונה, במהלך החיפושים אחרי שלושת הנעלמים, אלון, שחפש אותם, התאהב בדריה דרך יומן שהיא כתבה. לאחר הרבה אי הבנות בין השניים, דריה הסכימה לצאת איתו והם נהפכו לזוג לתקופה קצרה. לאחר מכן היא הפסיקה להיות מעוניינת, והוא ויתר עליה, אך בהחלט הרגיש לכולנו כי משהו כאן מתפספס. מה אומרים על דאבל דייט עם אמה ועידו?

 

עומר ואלה - "חצויה"

ממשיכים עם הרשימה שלנו לחברים הכי טובים - עומר ואלה מחצויה. במהלך העונה הראשונה עומר היה מאוהב באלה. היא לעמותו, מצאה עיניין דווקא בליאו והשניים אף הפכו לזוג. בזמן שהיו בהפסקה, עומר ואלה הפכו לזוג לזמן קצר אך בסופו של דבר, אלה חזרה לליאו. מי אמר שחברים הכי טובים לא צריכים להיות יחד?

 

ליבי וסול - "האי"

ליבי וסול היו יחד בבית המחסה ומהרגע הראשון שהיא ראתה אותו היא התאהבה בו, אך הם נהיו ידידים טובים. סול לא ידע על אהבתה של ליבי, והוא נהפך לבן הזוג של אחותה, אנה. בסופו של דבר, ליבי הפכה להיות בת זוגתו של טומי ואנה וסול נשארו יחד. אך אי אפשר שלא לתהות מה היה קורה אם סול היה מגלה על רגשותיה של ליבי?

 

דין ונועה - "אילת"

נועה היא הבת של מנהל המלון (אשר בהמשך הופכת למנהלת) ודין הוא האקס שלה. דין עוזר לנועה בכל מזימותיה על מנת לשכנע משקיע להשקיע במותג שלה, ועל הדרך מראה סימנים כי הוא מעוניין בקאמק. בהחלט היו כמה רגעים שאפילו אנחנו רצינו שהם יחזרו! מה איתכם?

 
תגובות