גאווה ישראלית: זנדאיה השיקה את "אופוריה" בגרסת HBO. צילום:  Roman Ido Mor Production

גאווה ישראלית: זנדאיה השיקה את "אופוריה" בגרסת HBO

רשת HBO השיקה אמש (ג') את סדרת הדרמה החדשה - "אופוריה" המבוססת על הסדרה הישראלית המצליחה

כוכבת "ספיידרמן", הדוגמנית והשחקנית, זנדאיה נבחרה לככב בתפקיד הראשי בסדרה החדשה של HBO המבוססת על הדרמה הישראלית המצליחה - "אופוריה". אמש (ג') השיקה הרשת את הגרסה שלהם הנושאת את אותו השם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

באירוע נכחו כוכבת הסדרה המוזיקאית ואושיית הרשת זנדאיה ("ספיידרמן"), אריק דיין כוכב "האנטומיה של גריי", סינדי סוויני ("סיפורה של שפחה"), מוד אפאטו ("בנות") והמוזיקאי והשחקן הקנדי דרייק, המשמש כאחד המפיקים בפועל, וכן יוצרי הסדרה הישראלית רון לשם (המשמש אף הוא כמפיק בפועל) ודניאל אמסל, יוצרת הסדרה והבמאית דפנה לוין, הדס מוזס-ליכטנשטיין שהובילה את המכירה ל- HBO ומנהלת הדרמה של HOT מירית טובי.

היוצרים הישראלים וזנדאיה
היוצרים הישראלים וזנדאיה © צילום: Roman Ido Mor Production

"אופוריה" שודרה ב-HOT לפני כשש שנים בהפקת חברת "טדי הפקות". עלילת הסדרה נעה סביב תשעה תיכוניסטים שנכחו כולם ברצח של נער במועדון וכעת נקלעים למגורים משותפים ומחפשים ריגושים סביב סיפורי אהבה סוערים, פנטזיות אינטרנט, הזיות סמים, והפרעות סכיזופרניה. את ההשראה קיבלו היוצרים מרצח הנער רענן לוי בשנת 2005 במועדון בשפיים. בקאסט הישראלי נכללו בין השאר רוני דלומי, רועי ניק, מאור שוייצר, דולב מסיקה, אבי מצליח ודקל עדין.

 

הסדרה נמכרה ל HBO על ידי הדס מוזס-ליכטנשטיין מייסדת ואחראית התוכן הבינלאומי בסוכנות הייצוג והתוכן ADD, המשמשת גם כאחת המפיקות השותפות של "אופוריה". ההשקה מגיעה עשר שנים לאחר שעיבדה HBO תוכן מוביל נוסף של חברת HOT – הדרמה המצליחה "בטיפול", אשר שודרה בארה"ב במשך שלוש עונות. "אופוריה" תעלה לשידור בארה"ב ב 17.6, (במקביל גם ב-HOT), ותחליף את "משחקי הכס" ברצועת השידור היוקרתית של רשת HBO.

תגובות