פרסום ראשון: קווין רובין ינחה לצד אליאנה תדהר. צילום מסך מיוטיוב

פרסום ראשון: קווין רובין ינחה לצד אליאנה תדהר

היוטיובר וכוכב הנוער האהוב, קווין רובין, יכול לרשום לעצמו הישג נוסף השנה - הנחיית תוכנית טלוויזיה חדשה לצד כוכבת הנוער הגדולה - אליאנה תדהר ועודד פז. כל הפרטים

לקווין רובין יש שנה מוצלחת במיוחד (טפו, טפו, טפו), ערוץ יוטיוב סוליסטי מצליח במיוחד, כיכב ב"תעשה לי סאב", יפציע ב"התחנה 2" ואף הצטלם בחודשים האחרונים לסרט קולנוע חדש שיעלה הקיץ ולסיטקום חדש למבוגרים. תוסיפו לכל זה את הדיווחים על מגעים לפסטיגל הקרוב ואת הטייטל החדש שלו שנחשף אצלנו - מנחה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

לפרוגי נודע כי רובין צפוי להצטרף לכוכבת הנוער האולטימטיבית - אליאנה תדהר ויחד הם ינחו את הגרסה הצעירה של "נינג'ה ישראל" בערוץ הילדים עם מנחה הערוץ - עודד פז. לרובין ותדהר יש היכרות מוקדמת, שכן בשנה שעברה היה היוטיובר האחראי על הפסטיגל וכן רובין חבר ילדות קרוב של בן הזוג של תדהר - לי בירן. כעת, השניים חוברים יחד לשיתוף פעולה על המסך ומי יודע, אולי הם יהפכו לאסי ורותם הבאים? והאם הם יככבו יחד בפסטיגל 2019?

 

רובין הוא לא כוכב הרשת היחיד שמצטרף להנחיית תוכנית בערוץ המיועד לילדים ונוער, כזכור רק בתחילת שבוע חשפנו בפרוגי כי שירלי לוי מצטרפת להנחיית תוכנית קיץ מיוחדת בערוץ טין ניק לצידם של עומר חזן וקים אור אזולאי. בקיצור, הרשת משתלטת על המסך! 

תגובות