הבינג' השבועי: "יומני הערפד" הרבה מעבר לעל-טבעי. צילום מסך מיוטיוב

הבינג' השבועי: "יומני הערפד" הרבה מעבר לעל-טבעי

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם על הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. והפעם: "יומני הערפד", לא עוד סדרה על ערפדים אלא קו עלילה מטורף וזוגות שנכנסים לנו ללב

"יומני הערפד" היא סדרה שכבשה דורות שלמים עם האופל, היופי, הפאוור קאפלס המדהימים והחברויות שאפשר לראות בכל שלב בסדרה. העלילה מטורפת ואליה מצורפות שני ספין אופים - "המקוריים" ו-"מורשות". השבוע נספר לכם על "יומני הערפד", האמא של כל סדרות הערפדים באשר הן - וכנראה הטובה ביותר מביניהן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סדרת העל טבעי, "יומני הערפד", תספר לכם את הסיפור המסובך מאוד מהרגע (וגם לפני) שזוג אחים ערפדים, דיימון וסטפן סאלבטור, הגיעו לעיירה בשם "מיסטיק פולס" בה נולדו וגדלו, במטרת חיפוש אחרי אהובת ליבם, קתרין, העדינה והמתוקה - שמאוד מהר מתבררת כלא כזו. וזו רק ההתחלה - במשך שמונה עונות מלאות בעלילה סוחפת, נחשף הסיפור המלא בין האחים וקתרין, אנשים מהעבר, ההפיכה לערפדים ועוד.

 

חברויות שנוצרות, זוגות שלא תחלמו שיהיו ביחד, והרבה רגעים מרגשים, שוברי לב, יפים, מצחיקים, וכיפיים זה רק חלק מהדברים שאפשר לראות בסדרה האהובה הזו (חוץ מדיימון המהפנט, כמובן). ניתן לראות שנטפליקס בהחלט יודעים לבחור סדרות לשירות הסטרימינג שלהם, וכמו שהבנתם - הסדרה נמצאת גם היא בנטפליקס, על כל שמונה עונותיה, ולא מתכננת לזוז משם בזמן הקרוב.

כמו בהרבה סדרות וסרטים, גם "יומני הערפד" מבוססת על ספר באותו השם. אבל ההבדלים בין הספר לסדרה אסטרונומיים, החל משינויים באופי, במראה, בשמות המשפחה של הדמויות, הוספת דמויות רבות שלא קיימות בספר (ובהחלט מועילות לעלילה הרבה יותר), וסינון דמויות שקיימות בספר. בכל מקרה - אתם מוזמנים לקרוא, אם כי הסדרה מוצלחת יותר לטמענו. 

"יומני הערפד" היא סדרה מצחיקה אך מרגשת ולגמרי שוברת את כל המוסכמות של "עוד סדרת על-טבעי". היא מביאה לנו שמונה עונות ממכרות לגמרי שפשוט כיף לצפות בהן, הבינג' השבועי המושלם לסופ"ש הקרוב. אז עם כוס פטל (שיזכיר קצת את העלילה), אנחנו מזמינים אתכם לשבת ולצפות בסדרת הערפדים הכי טובה שקיימת על מסך הטלוויזיה.

תגובות