למקרה והתגעגעתם: הסדרות שמתרחשות בבית הספר. צילום מסך מיוטיוב ואינסטגרם

למקרה והתגעגעתם: הסדרות שמתרחשות בבית הספר

אמנם החופש הגדול רק התחיל, אבל אם התגעגעתם (אפילו רק קצת) לבית הספר, הכנו בשבילכם רשימה של כמה סדרות שיזכירו לכם אותו

החופש הגדול כבר כאן אבל הגעגוע לבית הספר קיים (תודו בזה!), ובמיוחד בשביל החופש אספנו בשבילכם את הסדרות שהעלילה שלהן מתרחשת בבית הספר בשביל בינג' מטורף!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החממה

עלילת הסדרה מבוססת על תלמידי בית הספר "החממה" - בית ספר למנהיגים שממוקם על הכינרת. בית הספר "החממה" מתחלק לשני מועדונים: העורבים - המועדון המשכיל יותר, והנשרים- המועדון הספורטיבי יותר. יחד, כחלק מהיותם מנהיגים, הם מסכלים מזימות, מכשילים פעולות שמכוונות נגדם ונגד המדינה שלהם, ואף פועלים להבאת שלום. אז תצפו ותגלו מי אתם - העורבים או הנשרים?

 

השמיניה

הסדרה "השמיניה" מדברת על פרוייקט סודי שהקים מדען בשם אבנר הלוי. לכאורה, מדובר בכיתה רגילה בבית ספר לילדים מחוננים, כאשר לכל אחד מהם את הכישרון הייחודי שלו (מוזיקה, מתמטיקה, אומנות ועוד...), אך מטרתו האמיתית של הפרויקט היא לחקור את "גלי הלמדא" במוח של בני האדם. הסדרה סובבת סביב שמונת הילדים, האהבות, האכזבות, המשימות אליהם הם נשלחים והחברות הקרובה. לגמרי היינו רוצים להיות בכיתה כזו!

 

אלישע

אלישע הוא גבר מובטל בן 40. סבו של אלישע נפטר ומוריש לו 10 מיליון שקלים, אך רק בתנאי אחד - שיחזור לכיתה ו' ויסיים אותה, כיוון שכשהיה ילד סולק מבית הספר. אלישע חוזר ללמוד בבית הספר "הרצל" ועושה הכל, אבל הכל, כדי לסיים את כיתה ו' כפי שצריך (גם אם לרוב לא ממש הולך לו....). אם אתם רוצים לצחוק - זו לגמרי הסדרה בשבילכם!

 

אחותי קפצה כיתה

הסדרה מספרת על שתי אחיות, מיכל ורוני, אשר שנתיים מבדילות ביניהן ובכל זאת לומדות באותה הכיתה. מיכל עולה לתיכון, ורוני, אחותה הקטנה, מוקפצת שתי כיתות בשל היותה "גאון" ועולה לתיכון יחד איתה. מיכל מפחדת שבגלל שרוני אחותה "חנונית", יתערער מעמדה החברתי (שגם ככה לא מזהיר) ובעיקר יהרוס את יחסיה עם דישי, ילד מהכיתה שלה שהיא מאוהבת בו (הלוא הוא עומר חזן). אחת הסדרות היותר ממכרות שבהחלט מציגה את בית הספר בצורה שונה...

 

מועדון החנונים

הסדרה "מועדון החנונים" מדגישה באופן מובהק ומוקצן חלוקת קבוצות והשתייכויות שיש בבית הספר - בריונים, חנונים ומקובלים. הסדרה מציגה בעיקר את קבוצת ה"חנונים", ועוקבת אחרי יותם אשר מקים לו מועדון חנונים יחד עם חבריו, בו הם פועלים על פי ספר חוקים ומראים שלמרות מה שאומרים - הם הכי מגניבים שיש!

 

אינסטה בייב

הסדרה "אינסטה בייב" שונה בקונספט שלה מהסדרות שאנחנו בדרך כלל רגילים אליהן. הסדרה היא סדרת אינסטגרם, מה שאומר שאורכו של כל פרק הינו דקה בלבד. העלילה עוקבת אחר מלכת השכבה אן, שמוטרדת מהגעתה של התלמידה החדשה, מיה, אשר תוספת את מקומה בחיי הזוגיות ובשכבה כולה. הסדרה חוקרת את נסיבות הפצעים המסתוריים של מיה, ניסיון ההתאבדות של אן ואת הקשר ביניהם.

 
תגובות