הבינג׳ השבועי: חברות אמת על פי "שקרניות קטנות". צילום מסך מיוטיוב

הבינג׳ השבועי: חברות אמת על פי "שקרניות קטנות"

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם על הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. והפעם: ״שקרניות קטנות״ מראה לנו מהי חברות אמת עם קו עלילה שנשמר לאורך הסדרה

״שקרניות קטנות״ היא סדרת דרמה מותחת במיוחד המגוללת את סיפורן של חבורת בנות מהעיירה רוזווד הנמצאת ליד פילדלפיה - חמש חברות הכי טובות שעושות הכול ביחד; נפגשות כמעט כל יום, לומדות, מדברות, צוחקות ומה לא. לילה אחד, אחת מחמש החברות, אליסון, נעדרת והחבורה מבינה ששום דבר בעיירה שלהן לא פשוט כמו שחשבו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

״שקרניות קטנות״ היא אחת מהסדרות האהובות בעולם ואף זכתה לשני ספין אופים - ״רייבנסווד״ ו״שקרניות קטנות- הפרפקציוניסטיות״. סיפורי האהבה, המתח, החברות הקרובה והעלילה המדהימה הם לגמרי מילות המפתח בסדרה הזו אשר מתאימה לחובבי כל סוגי סדרות הטלוויזיה - החל ממתח, דרמה רומנטיקה ואפילו פנטזיה.

 

עם שבע עונות מותחות, מרתקות, קריפיות, ומרגשות - ״שקרניות קטנות״ מביאה לנו סיפור מיוחד במינו, על חבורה שלאט לאט מגלה מי חברת אמת ומי איננה, את הסיבה לחיבור ביניהן ומה קורה מעבר שאף אחד לא יודע. עם איומיה של “A”, שבתחילת הסדרה נחשדת כאליסון - החברה האבודה, חבורת הבנות מגלות את כל האמת על העבר האמיתי של החברה-לא-חברה שלהן, את עץ המשפחה הסבוך מאוד שלה ומי היא באמת - הרבה מעבר לילדה הקטנה והמתוקה שאיחדה אותן. 

בסדרה אנו רואים התמודדויות עם מקרים אשר מעסיקים את הנוער כמו הורים גרושים, הפרעות אכילה, בגידות ועוד... העלילה מעבירה לצופים את ההתמודדויות של כל אחת מהבנות ואת דרך הפתרון של כל בעיה שלהן בעזרת התמיכה שלהן אחת בשנייה. לכל אחת מחמש הבנות יש אופי דומננטי משלה ויחד הן מעבירות חברות לא רגילה אשר מצליחה לעמוד בתקופות קשות (שלאחר מכן כולן מבינות כמה משמעותיות הן), תקופות של משברים וגם תקופות טובות. 

 

טיפ מאיתנו - אל תראו את העונות הראשונות של הסדרה בלילה! בעונות הראשונות האווירה הקריפית והמלחיצה סוררת ברוב הזמן. ״שקרניות קטנות״ היא הסדרה האולטימטיבית לראות בסופ״ש הזה ואפילו במשך הקיץ כולו (או עד הבינג׳ השבועי ביום חמישי הבא)!

תגובות