ג'ובאני רוסו הוא הזוכה של "הישרדות VIP". צילום: משה נחומוביץ'

ג'ובאני רוסו הוא הזוכה של "הישרדות VIP"

אחרי גמר מותח במיוחד של עונה מוצלחת במיוחד, "הישרדות VIP" הגיעה אל סיומה בהכרזה על השורד האחרון - הכדורגלן לשעבר ג'ובאני רוסו

אפשר להגיד שזו הייתה אחת העונות המוצלחות בגרסה הישראלית של "הישרדות". לא מעט מהלכים, לא מעט אסטרטגיות, ריבים ומהפכי מצבים שגרמו לנו להיות במתח (שעל רובם המוחץ הייתה אמונה נעמה קסרי). כעת, אחרי אינספור פרקים, העונה הגיעה אל סיומה בהכרזה על השורד האחרון - ג'ובאני רוסו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אל שלישיית הגמר העפילו שמחה גואטה, נעמה קסרי וג'ובאני רוסו, שלישייה שהייתה במעין ברית סודית בחלקו השני של המשחק ועד סופו.

בתואר חביבת הקהל זכתה נעמה שכאמור הובילה מהלכים גדולים לאורך כל העונה והייתה השחקנית המחושבת ביותר ונדמה היה כי גם העונה הזאת בכיס שלה, אך ארבעה קולות הספיקו מהמושבעים כדי להכריז על רוסו כזוכה הגדול של העונה, לאחר סיום התוכנית התברר כי רוסו שבר שיא וזכה בכל הקולות של המושבעים פה אחד.

כמעט זכתה - אך אהובה על הקהל
כמעט זכתה - אך אהובה על הקהל © משה נחומוביץ

כדורגלן העבר אומנם לא היה אחראי על מהלכים גדולים בעונה ואף קטל את רובם, אך חברי המושבעים מסתבר דווקא אהבו את דרכו של ג'ובאני במשחק והעניקו לו את הפרס הגדול ואת התואר השורד האחרון.

© מיכה לובטון

אומנם עונת המפורסמים הנוכחית הסתיימה, אך ב"רשת 13" כבר עמלים על עונת כוכבים נוספת. נכון לעכשיו מי שיקחו בה חלק על פי פרסומים הם הזמרת אילנה אביטל, יוצאת "האח" - דנה רון ונוספים. עוד שם שההפקה רוצה בפנים הוא און רפאלי, עליו פרסמנו אתמול.

תגובות