פרסום ראשון: עומר חזן יככב בגרסה החדשה של "בצפר". צילום: שוקה כהן

פרסום ראשון: עומר חזן יככב בגרסה החדשה של "בצפר"

לפרוגי נודע שכוכב הנוער והשחקן הלוהט, עומר חזן, יככב בקרוב בסדרה שגדלנו עליה שתעלה בגרסה חדשה בהמשך השנה. כל הפרטים

עומר חזן מצליח להפתיע אותנו בכל פעם מחדש עם שלל פרויקטים מגוונים ומיוחדים. חזן, בן ה-19, הספיק בשנה וחצי האחרונות לככב בלא מעט סדרות: "אחותי קפצה כיתה", "פוראבר" וכמובן "אילת" / תפקיד עליו זכה בתואר "שחקן השנה", כיכב בקמפיינים נחשקים, השתתף בפסטיגל, הוציא מופע מוזיקלי סולד אאוט, הנחה תוכניות טלוויזיה (וביניהם "הקומה האחרונה"), צילם סרט קולנוע בתפקיד הראשי ואף עתיד להשתתף במופע חנוכה חדש המבוסס על שיריו של אריק אינשטיין - ואם זה לא הספיק לכם, הוא גם יככב בסדרה קומית חדשה-ישנה שעושה קאמבק היסטרי למסכים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי ניקלודיאון עומלים בימים אלו על קאמבק של סדרת המערכונים הקומית והמצליחה מהעבר שהפכה לקאלט במרוצת השנים - "בצפר". הסדרה המקורית הייתה קורעת במיוחד ולא חודשה בזמנו לעונה נוספת. בגלגול המקורי שלה כיכבו בה לא מעט כוכבים חזקים שהיו באותה התקופה כאשר בראשם עמדה "רוני סופרסטאר" (דואני) בתור מלכת השכבה. ב"בצפר" גרסת 2019, יעסקו בנושאים שהשתנו מאז כמו למשל הטכנולוגיה והמסכים וכן טרנדים שונים למיניהם, כאשר הפעם פרקי הסדרה יהיו בפורמט של מעין תוכנית ריאליטי מודעת לעצמה. כמו בגרסה הראשונה, גם הפעם ארז בן הרוש ("אחד העם") יהיה העורך הראשי של התוכנית בעוד אילן רוזנפלד, שרק סיים לצלם סדרת נוער אחרת שכתב וביים ("תברחו"), מונה כבמאי והתסריטאי בגרסה הנוכחית. הסדרה תעלה בהמשך השנה בערוץ טין ניק גם ב-yes וגם ב-HOT.

בצפר - הגרסה המקורית
בצפר - הגרסה המקורית © צילום מסך מהתכנית

הגרסה החדשה היא לא רימייק של התוכנית אלא תהיה ממש המשך לגרסה הישנה, כשגם הפעם העלילה תעסוק במורים ובתלמידים ההזויים שיש בבית הספר. חזן נבחר להיות בין התפקידים הראשיים לצד כוכבים נוספים כמו החברה הטובה, איתה גם שיתף פעולה בעבר, קים אור אזולאי שלוהקה גם היא לפרויקט. לא מדובר בתפקיד הקומי הראשון של הכוכב שכן כיכב כבר ב"אחותי קפצה כיתה" בתור דישי. יהיה מעניין!

 
 
יחזור אל ספסל הלימודים
יחזור אל ספסל הלימודים © צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות