המירוץ למיליון: עונה מצחיקה על הפרק. צילום מסך מהתוכנית

המירוץ למיליון: עונה מצחיקה על הפרק

אמש (ב') שודר הפרק הראשון של העונה השביעית של "המירוץ למיליון". כמו בכל עונה, שניים עשר זוגות חדשים נכנסים לחיינו בסערה, אך האם גם אחרי שבע עונות הם עדיין יצליחו לכבוש את ליבנו ולרתק אותנו אל המסך? ביקורת

כמה חיכינו והנה זה הגיע, העונה החדשה של "המירוץ למיליון" החלה בטיימינג מושלם, כי אם כבר נגמר הישרדות, כדאי שיגיע עוד איזה ריאליטי ממכר שידביק אותנו למסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמו בכל עונה חדשה של ריאליטי, העונה מתחילה בהצגת המשתתפים, או במקרה הזה הצגת שניים עשר הזוגות שיתחרו על מיליון השקלים שמחכים להם בסוף. גם הפעם לא הופתענו מליהוק הזוגות שהיה על פי הטייפקאסטים שאנחנו רגילים לראות - אחים, חברי ילדות, זוגות נשואים, דתיים, וכצפוי גם גיוון של מגזרים ומוצאים.
 
אך השנה יש גם כמה משתתפים שאתם מכירים מקרוב - בין הזוגות ניתן למצוא את נוי והדר, ילדות הפלא שכבר לא ממש ילדות, כוכבות רשת ופרמדיקיות. עוד משתתפת היא עומר נודלמן ששמה עלה לכותרות לאחרונה, בעקבות פרסומים על זוגיות עם מייקל לואיס. 
נוי והדר הגרסה הבוגרת
נוי והדר הגרסה הבוגרת © צילום מסך מהתוכנית
הזוגות שבלטו ותפסו את העין לאורך הפרק הם חביב ויצחק, תאומים בעלי מכון קוסמטיקה, טיה ופיי, דוגמניות בעלות פלפל וערימות של ביטחון עצמי, אביעד ועדן, זוג נשוי+ילד שהיו לאורך כל קטע המירוץ במקומות הראשונים, ואיל וסיד, חברים שהכירו ב8200. הפרק הציג שלוש משימות - משימת אקסטרים שמשלבת זיכרון והתמודדות עם גובה, משימה שצורכת איזון וסבלנות ומשימה שדורשת אינטראקציה עם עוברי אורח וגיוס שיתוף הפעולה מהם. אמנם המשימות היו מאתגרות ומפתיעות, אך הלוקיישנים שלהם לא היו מפתיעים מידי (רחבת משכן הכנסת, קיבוץ וכיכר הבימה). 
© צילום מסך מהתוכנית
כבר בפרק הראשון ניתן להבין שהכל פתוח - זוגות שהשתרכו מאחור בהתחלה מצאו את עצמם ראשונים, למשל יהודית וזוהר, אמא ובת שמעט התקשו בהתחלה אך לבסוף סיימו את קטע המירוץ במקום מוביל (לא נעשה ספויילרים). וכאמור, זוגות יכולים להיות ראשונים בתחילת הפרק, כמו רן ובן שבהתחלה פעלו מאוד מהר והסתמנו אפילו כזוג החזק של העונה, אך ברגע האמת היו מבין הזוגות האחרונים שהגיעו לשטיח הסיום.
© צילום מסך מהתוכנית
לפי פרק הפתיחה ששודר אתמול, אפשר לראות שמצפה לנו עונה סוערת, מרגשת ובעיקר מאוד מאוד מסקרנת, כפי שהיו כל העונות עד כה, ואין ספק שלא ימאס כל כך מהר מ"המירוץ למיליון", כי כמו שאמרנו - הכל יכול להשתנות בכל רגע!
 
תגובות