XOXO: הסדרה "אחת שיודעת" חוזרת למסכים . צילום מסך מהסדרה

XOXO: הסדרה "אחת שיודעת" חוזרת למסכים

סדרת הקאלט האהובה, שסיימה את שידוריה ב-2012 ועוסקת בחייהם של בני נוער בחברה הגבוהה בניו-יורק, בדרך לקאמבק היסטרי כאשר הערב (ד') נודע כי היא תשוב באתחול מחדש. כל הפרטים

"אחת "שיודעת" או בשמה הלועזי "גוסיפ גירל" היא ללא ספק אחת הסדרות הפופלאריות של השנים האחרונות, אשר זכתה למקום של כבוד בתרבות הפופ. עלילת הסדרה סובבת אחרי מעלליהם של בני נוער עשירים המתוגררים באפר איסט סייד בניו-יורק, והתמודדתם עם בלוגרית מסתורית אשר מפרסמת את הדרמות בחייהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה, אשר הכניסה לחיינו כוכבים כמו בלייק לייבלי, צ'ייס קרופורד, לייטון מיסטר, פן בדג'לי ואד ווסטיק, כאשר את קולה של האחת שיודעת קריינה קריסטן בל. מבוססת על ספר בעל אותו השם ושודרה בין השנים 2007-2012. כעת שירות הסטרימנג HBO MAX הזמין ריבוט (אתחול מחדש) כסדרה חדשה בעלת עשרה פרקים שתעסוק בדמויות חדשות - אך עם אותה העלילה, של נערים בני החברה הגבוהה בניו-יורק וחייהם הפרועים. הפעם הבלוג מפנה את מקומו לטובת הרשתות החברתיות, והסדרה תציג את ההשלכות החברתיות של הרשתות לצד ההשתנות של העיר ניו-יורק עצמה, לה היה תפקיד לא קטן בסדרה המקורית.

 

טרם ידוע מי יככבו בסדרה ומי מכוכבי הסדרה המקורית ישתתפו באתחול המחודש לסדרת הלהיט, אך אין ספק כי מדובר בחדשות מרגשות במיוחד. הסדרה תעלה באביב 2020 ואנחנו, כמו שאר מעריצי הסדרה, מחכים כבר בקוצר רוח!

תגובות