הבינג׳ השבועי: ״דברים מוזרים״ כובשת עם טעם של פעם. צילום מסך מיוטיוב

הבינג׳ השבועי: ״דברים מוזרים״ כובשת עם טעם של פעם

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם על הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. והפעם: ״דברים מוזרים״ עכשיו עם העונה השלישית והחדשה בנטפליקס - מדהימה אותנו עם היופי והאותנטיות של שנות השמונים

״דברים מוזרים״ (או באנגלית – “stranger things”), שאת כוכביה זכינו לראיין לא מזמן, היא סדרה שמכילה בתוכה המון ז'אנרים: דרמה, פנטזיה, מדע בדיוני, אימה... הסדרה מגוללת את סיפורה של עיירה קטנה ומוזרה בשם ״הוקינס״ שבמדינת אינדיאנה בארה״ב. מדובר באחת מהסדרות האהובות ביותר בנטפליקס, "דברים מוזרים" שהצליחה לכבוש קהל כל כך נרחב והשאלה היא - למה? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"דברים מוזרים" מתרחשת כולה בשנות השמונים, ליתר דיוק שנת 1983, והעלילה, הטכנולוגיות, הסטייל ובעצם הכל מותאם לשנה, מה שבהחלט מדהים, ולא הדהים רק אותנו אלא גם רשת אופנה פופולרית אשר הבינה את כוחה של הסדרה ועיצבה כבר שתי קולקציות שלה - ג׳קטים, טישרטים ופוטרים מיוחדים שמעוצבים עם הפוסטרים והלוגו של הסדרה שהפכה לאהובה כל כך על כולם.

 

אחת הסיבות לכך שהסדרה מעבירה את העלילה בצורה אמינה וטובה כל כך (ולכן גם הפכה לכל כך פופולרית), היא ששחקני הסדרה אשר דמויותיהם הם בני נוער - אינם עוברים את גיל 16 ומותאמים לדמות, מה שלא קורה בכל סדרה, פרט שלגמרי משפיע על משחק הדמויות שלהם וגורם להם לצלוח את התפקידים הכל כך מיוחדים האלה. הילדים, כוכבי הסדרה, בני שלוש עשרה בלבד ופשוט מראים לנו את עצמנו בגיל הזה - עם כל סיפורי האהבה המתוקים, הפחד והלחץ של גיל ההתבגרות, המשחקים, האווירה... גיל שלוש עשרה מעולם לא נראה טוב יותר.

בלעדי
ראיון מיוחד עם כוכבי "Stranger Things"
נועם רואקי
פגשנו את כוכבי הסדרה, לראיון בלעדי, פתוח ומיוחד בו גילינו כמה פרטים מעניינים על הילדים שעומדים מאחורי ההיסטריה
המשיכו לקרוא »

 

 

אחד הדברים שיותר משכו אותנו אל הסדרה זו האותנטיות והשחזור המופלא של שנות השמונים אל תוך סט צילום אחד - אם זה הטלפונים הישנים, סטייל הבגדים הישן (שחוזר ובגדול), הטכנולוגיות הלא מפותחות ואף בעונה השלישית אפשר לראות את הקניון הראשון בעיירה שמבצע קפיצה טכנולוגית משמעותית, מה שאכן קרה באותם שנים. אולי זה נשמע לכם מוזר, אבל קניון ״מודרני״ אמיתי לפני שלושים שנה זו קפיצה ענקית בטכנולוגיה ובחדשנות. השחזור והאותנטיות מהפנטים וממכרים אותנו לסדרה המסקרנת הזו ובהחלט גורים לנו לרצות לחזור בזמן...

אם כבר הצלחתם להבין כמה "דברים מוזרים" היא סדרה מופלאה, אותנטית וממכרת, תרשו לנו לתת לכם קצת רקע נוסף: מייק ואל הם לא אחרים מאשר הפאוור קאפל של הסדרה שמראים לנו את הבעיות בחיי היומיום של ילדים בגילם, בעונה השלישית והמטורפת נאבד שתי דמויות אהובות, נכיר לעומק דמויות שתמיד רצינו להכיר יותר ואף נכיר דמות חדשה וקומית במיוחד שלגמרי התחברנו אליה בשנייה הראשונה. אומץ הלב של החבורה, האהבה, הצחוקים, וכל היופי של החברות המדהימה שלהם ילוו אתכם בבינג' שיעבור לכם מהר במיוחד ואז תוכלו להצטרף אלינו בהמתנה לעונה רביעית.

כמו שהבנתם, ״דברים מוזרים״ היא לגמרי הסדרה שאתם חייבים לצפות בה בבינג׳ הסופ״ש, סדרה שתטריף, תדהים ופשוט תדביק את העיניים שלכם למסך הטלוויזיה. איפה אפשר לצפות? בסדרה אפשר לצפות בנטפליקס, וכל שלוש העונות מחכות לכם שם ממש עכשיו! אז למה אתם מחכים?

 
תגובות