איך לא ראינו את זה? החורים בעלילה בסדרות האהובות. צילום מסך מהסדרה

איך לא ראינו את זה? החורים בעלילה בסדרות האהובות

ממבט ראשון, עלילה של כל סדרה נראית מתואמת בצורה מושלמת לכל פרט ופרט, אבל כשמתעמקים יותר, לא הכול דבש. מצאנו כמה חורים בעלילה בסדרות האהובות עליכם שלא תבינו איך לא שמתם לב אליהם קודם

כשרואים סדרה בפעם הראשונה, חושבים שהעלילה מושלמת ותפורה על הדמויות, אבל אחרי צפייה מחודשת, שמים לב לדברים שלא ראינו לפני כן. כל מיני חורים בעלילה, דברים קטנים אך גדולים. אספנו לכם כמה חורים בעלילה בסדרות האהובות עלינו שאולי לא שמתם לב אליהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אלונה מ"הפיג'מות" צמחונית, או שלא?

סדרת הקומדיה האהובה "הפיג'מות" כבשה את כולנו בתור ילדים, עם הלהקה הלא כל כך מוצלחת, ההמבורגרי של גרי שלגמרי מגיעים לו חמישה כוכבי מישלן והדמויות האהובות עלינו. אבל אם תשימו לב, בעונה הראשונה אלונה הציגה את עצמה כצמחונית מן השורה - אך זה לא הפריע לה לאכול המבורגרים בהמבורגרי 24/7...

 

הנס הרפואי של רוס מ"חברים"

עוד סדרת קומדיה אהובה עלינו במיוחד היא, "חברים", שמלפני 30 שנה ועד היום עדיין ממשיכה להדביק מיליוני צופים למסכים, בעלת עשר עונות מצחיקות, מרגשות, כיפיות ואהובות במיוחד. אבל גם כאן יוצרי הסדרה לא שמו לב לכמה פרקים קטנים, למשל - באחת העונות סופר כי הוריו של רוס היו חייבים להתחתן כי אמו הייתה בהיריון לפני החתונה. אבל, בעונה האחרונה סיפרו שרוס הוא נס רפואי, ושלקח להוריו המון זמן להיכנס להיריון. מה קורה פה?

© צילום מסך מיוטיוב

בן כמה סטפן סאלבטור?

בסוף הסדרה האהובה, "יומני הערפד", סטפן סאלבטור מיהר להציל את דיימון ממוות והוציא בעזרת מזרק את התרופה שהופכת אותו לאדם רגיל מהדם שלו. כמו שקרה לקתרין, שהייתה הרבה יותר מבוגרת מסטפן - בעוד היא בת כ-400 והוא בן כ-200, סטפן אמור להזדקן במהירות תוך חודש פחות או יותר ורק אז למות באופן סופי מזקנה. אבל זה ממש לא היה המצב - סטפן הצעיר יחסית הזדקן תוך בערך חצי שעה ורק אז מת סופית משריפה (ואת ההזדקנות והקמטים, השיער הלבן וכו' ניתן היה לראות בסדרה). ואנחנו מזכירים - סטפן צעיר מקתרין בכמעט 200 שנה! איך זה הגיוני שהוא הצליח להזדקן תוך זמן קצר בעוד לקתרין הזקנה זה לקח כמעט חודש?

 

אדם (לא) פוחד ממחטים

"השמיניה" הדהימה את כולנו והדביקה אותנו למסכים מאז ועד היום, במשך כל ילדות היפה שחווינו איתה. אבל כנראה שגיורא פספס קצת - בעונה ראשונה אדם מתגאה שלמד קורס עזרה ראשונה ומציע להזריק לדורי אינסולין, אך כשאבנר נכנס לכלא מתגלה שלאדם בכלל יש פוביה רצינית ממחטים והוא בכלל לא יכול להסתכל עליהם. מישהו פה לא חשב על כל הקצוות הפתוחים...

 

הטלפון המסתורי

סדרת הילדים והנוער, "כפולה", נכנסה לחיינו ממש בשנים האחרונות, עם פריצתה של נועה קירל האהובה, ואף מחודשת לעונה חמישית ממש בקרוב. אך לא הכול סגור עד הסוף: בעונה האחרונה, נועה זרקה את כרטיס ה-sim שלה, הכרטיס שיש לכולנו בטלפון ששומר את כל אנשי הקשר והטלפון לא יכול כמעט לתפקד בלעדיו, ומיד לאחר שזרקה אותו התקשרה מאותו הטלפון לאבא שלה. אז כנראה זה לא פטנט מדעי פורץ דרך, אלא פשוט חור קטן בעלילה.

© צילום מסך מהסדרה

ג'ודה באמת ערפד?

ציון ברוך מביא אלינו צד חבוי אצלו ומאוד מוצלח - משחק ויצירת סדרה שלמה שמצליחה לתפוס תאוצה בישראל והיא אחת מהסדרות הישראליות האהובות אצלנו. אבל גם כאן לא חשבו על כל הפרטים עד הסוף: ג'ודה לא מצליח להיכנס לבית כנסת, והרב מסביר לו שזה בגלל המזוזה. אך לג'ודה זה לא הפריע להיכנס למקומות אחרים שגם בהם קבועות מזוזות - כמו בית חולים וכדומה. וגם הרב בעצמו ערפד - והוא אף הוציא את הקלף מהמזוזה כדי לתת לג'ודה להיכנס. מבולבלים? גם אנחנו.

© צילום: אוהד רומנו

 

תגובות