סוויץ': הדמויות האהובות עלינו התחלפו ולא ידענו?. צילום מסך מהסדרה

סוויץ': הדמויות האהובות עלינו התחלפו ולא ידענו?

גילוי נאות, אחד מתחביבינו הוא צפיות חוזרות ונשנות בסדרות האהובות אשר לעיתים מובילות לגילויים שונים ומשונים כמו החלפות בין שחקנים שנעשו בסדרות הטלוויזיה, מ"גאליס" ועד ל"משחקי הכס"

לאחר בדיקה, מצאנו לכם מספר סדרות בהן שחקני הדמויות התחלפו ללא אזהרה מוקדמת. אז למה ההחלפות בוצעו? ומי החליט לוותר על סדרה אחת בשביל אחרת?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

חברים

לא משנה כמה פעמים נעשה בינג' לסדרה "חברים", תמיד נגלה עוד ועוד פרטים שונים שמעולם לא שמנו לב אליהם בעבר. אחד מן הפרטים הוא ההחלפה בשחקניות ששיחקו את דמותה של אשתו של רוס גלר, קרול. בעונה הראשונה הייתה זו השחקנית אניטה ברונה, שבחרה לעזוב משום שרצתה תפקיד ראשי ולא משני ובמקומה הופיעה השחקנית ג'יין סיבט.

 

צומת מילר

מסתבר שלא רק אשתו של רוס ב"חברים" הוחלפה, אלא גם אשתו של אדיר מילר ב"צומת מילר". הסדרה ש"משקפת" את חייב של מילר עצמו שונתה במקצת בין העונה הראשונה לשנייה. בעוד שבעונה הראשונה הייתה זו השחקנית אדווה בולר שגילמה את מאיה, אשתו הפסיכולוגית של מילר, בעונה השנייה היא הוחלפה בדקלה הדר.

 

ריברדייל

בעונה הראשונה של הסדרה הופיע בדמות של רג'י מנטל השחקן, רוס באטלר, שבוודאי מוכר לכם כבר מהסדרה "13 סיבות", ואילו בעונה השנייה הופיע השחקן צ'רלס מלטון. הסיבה לכך היא שצילומי הסדרה "13 סיבות" נפלו על הצילומים ל"ריברדייל" ולכן נאלץ באטלר להיפרד מהתפקיד של רג'י. כשמלטון נשאל על הכניסה לנעליו של באטלר הוא אמר שהוא ניסה לא לחקור את הדמות שהוצגה בעונה הראשונה כדי לא ליצור חיקוי.

 

משחקי הכס

גם בסדרה שמרתקת אינספור אנשים למסך נעשתה החלפה מעניינת. ייתכן ושמתם לב כי במהלך העונות, דמותו של ההר נהייתה חזקה וגדולה יותר ויותר, במידה וחשבתם שזהו אותו שחקן שפשוט העלה קצת מסת שריר – טעות גדולה בידכם! לאורך שלוש העונות הראשונות הוחלפו לא פחות משלושה שחקנים שונים בתפקיד ההר והם קונאן סטיבנס (שעזב לטובת צילומי "ההוביט"), איאן וויט ויוליוס ביירנסון. רק נאמר שביירנסון, כנראה לא סתם נבחר לתפקיד כי בשנה שעברה הוא זכה בתואר "האיש החזק בעולם".

 

גאליס

מאז שידורי הסדרה גאליס עבר לא מעט זמן ובכל זאת נראה שהיא לעולם לא תכחד. לכן, רק נזכיר שבעונה השנייה הוחלף השחקן שגילם את דמותו של סמאראס, מיקי ליאון, ע"י השחקן אלון חמאווי בעונה השלישית. כי גם את החייל הכי טוב בגאליסיה צריך להחליף מדי פעם...

שקרניות קטנות

שברון הלב שהרגשנו כש"משחקי הכס" הודיעה כי העונה השמינית שמשודרת כעת תהיה העונה האחרונה בסדרה, זהה לחלוטין לזו שחווינו בעת ההודעה על סיום הסדרה האהובה "שקרניות קטנות" שגם בה בוצעה החלפה עם סיבה מעניינת במיוחד. דמותו של ג'ייסון דילורנטיס גולמה על ידי השחקן פארקר באגלי בעונה הראשונה, אך בהמשך ניתן לראות כי השחקן הוחלף בדרו ואן אקר. הסיבה לכך מעניינת במיוחד, מסתבר שבאגלי קלפטומן, שבזמן הצילומים גנב מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מהסט ואפילו את הטלפון הנייד של אשלי בנסון ובשל כך פוטר.

 

משפחת פוסטר

סדרה נוספת בה הפסיק השחקן לשחק בסדרה בטעם רע היא "משפחת פוסטר". השחקן, ג'ייק טי אוסטין, שגילם את דמותו של חסוס הוחלף בין העונה השנייה לשלישית. החלפה זו עוררה עניין רב בקרב מעריצי הסדרה בעקבות ציוץ שפרסם אוסטין בחשבון הטוויטר שלו. בציוץ הוא כתב "ביקשו ממני לחזור לשלושה פרקים בלבד ללא האפשרות לגלם תפקידים אחרים, אז עזבתי". סביב הציוץ עלו שמועות רבות בטענה כי הוא מפסיק לעשות סדרות לנוער, שמועות אותן הוא דחה. שמועה נוספת היא ששאר הקאסט לא התחבר אליו, לא נעים... בכל מקרה, אנחנו זכינו בשחקן המחליף הלוא הוא נואה סנטינאו.

 
תגובות