הבינג׳ השבועי: ״רעבים״ מתמודדת עם הקשיים הכי גדולים. צילום מסך מיוטיוב

הבינג׳ השבועי: ״רעבים״ מתמודדת עם הקשיים הכי גדולים

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם על הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. והפעם: ״רעבים״ נלחמת בקשיים הכי גדולים שלנו בתור בני נוער ומתנערת מהקונספט הרגיל של סדרה

כמו בכל שבוע בפינה האהובה עלינו, הבינג׳ השבועי - השבוע נמליץ לכם על עוד סדרה, ״רעבים״, סדרה מקורית של נטפליקס שמצליחה לעורר הרבה תגובות מצד הצופים, לטוב ולרע. סדרה שנלחמת בשיניים בקשיים שכולנו חווינו בשלב כלשהו בגיל ההתבגרות וגם אחריו - אם זה דימוי גוף עצמי, קבלת השונה, ועוד, ובהרבה הומור שחור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

פאטי היא נערה מלאה שחווה בריונות מצד "חבריה" לספסל הלימודים. לאחר תאונה, פאטי נאלצת לעשות מספר ניתוחים בלסת, אינה יכולה לאכול אוכל מוצק במשך כמה חודשים - וכל הקילוגרמים נושרים ממנה. היא הופכת לרזה ומבחינתה זה כמעט כל מה שרצתה אי פעם להיות - אך היא עדיין לא שלמה עם עצמה עד הסוף. פאטי מחליטה לנקום בכל מי שאי פעם פגע, השפיל ורמס אותה ואת הכבוד שלה.

 

את פאטי משחקת דבי ראיין, אותה אחת מ״ג׳סי״ האהובה של דיסני (בה שיחק גם קמרון בויס ז״ל), ועם כישרון משחק מדהים היא מצליחה לגעת בלב של כולנו ולהעביר לנו את האימה, הרצון לנקמה ופשוט להכניס את כולנו לתוך העלילה עם עוד כמה שחקנים מוצלחים מאוד וליהוק מדהים.

© צילום מסך מיוטיוב

עיניין המשקל מעסיק רבים בגיל ההתגברות וגם מבוגרים יותר, ובסדרה זו מדברים על הנושא החשוב הזה בהרחבה - על מה זאת בעצם נראות, מהו ביטחון, האם כמה קילוגרמים הם אלו שישפיעו על המעמד שלך ועל האהבה העצמית שלך, האם רזון הופך אדם למאושר?

סביב הסדרה נוצרו חילוקי דעות רבים בעקבות השינוי של פאטי מילדה שמנה ולא מקובלת, לרזה ופופולרית. ניתן הסכים עם הדעה כי המעבר הזה אינו מעביר מסר נכון לנוער, אך ניתן לראות כי הסדרה מעלה מקרים רבים אשר קורים ביום יום ומציבה מראה להתנהגות שלנו אשר יכולה לפעמים להיות דומה מידי למה שעורר כל כך הרבה דעות חלוקות.

אם אתם בעניין של הומור שחור - זוהי בדיוק הסדרה בשבילכם! הסדרה סובבת סביב הומור שחור, צחוק מכאיב והומור חודר עם דמויות מאוד מעניינות עם סיפורים מעמיקים - דוגמת בוב ארמסטרונג הפשוט מתוק, שנכנס לנו ללב ולראש. לבוב סיפור דומה כמו לפאטי, וכשהוא מציע להיות המדריך שלה לתחרויות יופי הוא מגלה כמה דברים על עצמו ועל הסביבה שלו, וזה רק מעמיק את העלילה הנרחבת.

האופי של הסדרה, הצורה המצחיקה אך החודרת והפוגעת במטרה שהיא מציגה - ״רעבים״ מצליחה לקחת את הקונספט הרגיל של סדרה עם עלילה מסודרת, דמויות קבועות ולא משתנות ונושא אחיד והופכת את הטלוויזיה שלנו למעניינת יותר, עם קו עלילה מאוד לא אחיד (בקטע טוב!), דמויות שמשתנות ללא הרף והרבה הומור שחור.

אהבה, חברויות חדשות, גילויים עצמיים מפתיעים על דמויות, סוף מפתיע ועוד עונה שבפתח - ״רעבים״ היא לגמרי הסדרה שלכם לסופ״ש, אז תכינו את הספה לשניים עשר פרקים חודרים, מצחיקים, טובים ועמוקים כי נטפליקס שוב מציגה יצירה שלא כדאי לפספס.

תגובות