מפאודה ועד הפיג'מות: היוצרים שכיכבו בסדרות שלהם. צילום: רפי דלויה, צילום מסך מהאינסטגרם

מפאודה ועד הפיג'מות: היוצרים שכיכבו בסדרות שלהם

על המסך משודרות כל כך הרבה סדרות אהובות ואם לרגע תהיתם מי יצר אותם, יש מצב שאותו אדם נמצא ברגע זה ממש על גבי המסך שלכם. אספנו לכם מספר שחקנים מוכרים ואהובים שהחליטו ליצור ולכתוב את הסדרות המצליחות בהן כיכבו

ידוע שבכדי להפוך להיות כוכב מצליח דרושה עבודה קשה ודרך ארוכה. קבלו מספר שחקנים מוכרים ואהובים שהחליטו לוותר על האודישנים ובחרו ליצור לעצמם הזדמנות - שהצליחה בענק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אילן רוזנפלד, קובי פרג׳ ועודד פז 

איך אפשר שלא לפתוח את הרשימה עם הסדרה שהפכה עם השנים לקלאסיקה - "הפיג׳מות"! תופתעו או לא, חברי להקת "הפיג׳מות" אילן, קובי ועודד הכירו במהלך שירותם הצבאי בתיאטרון צה״ל ולאחר שיחרורם יצרו את הסדרה האהובה ביחד עם רובי דואניאס והפכו לכוכבי ילדים ולשחקנים אהובים בין לילה. בהמשך השלישייה יצרה גם את סדרת הבת ״קפה קר סול״. מחכים לעוד סדרות מרתקות ומצחיקות!

 

בת חן סבג 

כוכבת הסדרה המצליחה ״מטומטמת״, שבקרוב תחזור לעונה שלישית, היא גם היוצרת והתסריטאית שלה. סבג, היוצרת והתסריטאית, החליטה לכתוב לעצמה סדרה לאחר שראתה כי האודישנים אליהם היא הולכת אינם מתאימים לה. סבג החליטה לכתוב לעצמה תפקיד וסדרה שלמה ופשוט עוררה השראה בכולנו על יוזמה שגם הוסיפה לנו סדרה מעניינת למסך.

© רפי דלויה

שלישיית מה קשור

השלישייה המצחיקה והאהובה עלינו, שלישיית מה קשור הכוללת את שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך, השתתפה במהלך הקריירה בסדרות שהפכו עם השנים ללא פחות מקלאסיקות - ״הישראלים״, ״עם סגולה״ ו- ״אנחנו במפה״. אך השנה, יצרו השלישייה לראשונה את הסדרה  ״מצולמים״ - שהיוותה פרודיה לסדרה נוספת בהוט - ״מחוברים״, שהייתה גם היא להצלחה. כיף לראות שהשלושה כישרוניים גם בתחום הזה.

 

חנן סביון וגיא עמיר 

הצמד האהוב, חנן סביון וגיא עמיר, כיכב ויצר במרוצת השנים את הסדרות המצליחות ״עספור״, ״פצועים בראש״, ״מה בכריש״ (אותה יצר סביון בלבד) ובנוסף את הסרטים ״מכתוב״, שהיה לסרט הישראלי הכי מצליח בשנים האחרונות, ו״מחילה״ שעתיד לצאת בקרוב בכיכובם יחד עם שירי מימון. אפשר בהחלט להגיד  שהצמד המוכשר הזה לא נח לרגע ומייצר לעצמו כל הזמן פרויקטים חדשים ומעניינים!

 

יניב פולישוק 

למקרה ולא ידעתם, הכוכב האהוב והמוכר עלינו בתור הדמות האייקונית ״גרי מנדלבאום״, יצר וכתב ביחד עם רובי דואניאס את סדרת הספין-אוף בכיכובו ״מנדלבאום בלש פרטי״, וכן את הסדרה המצליחה ״סברי מרנן״ הכוללת נכון להיום חמש עונות! לגמרי השתלם.

 

אדיר מילר

את ההצלחה לה זכו סדרותיו של השחקן והקומיקאי המוכשר, אדיר מילר, אף אחד לא יכל לצפות. הסדרה הראשונה אותה יצר וכיכב בה היא לא אחרת מאשר - ״רמזור״, אשר הפכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם וכללה ארבע עונות שהפכו לקאלט בכל בית בישראל. בשנת 2016 עלתה סדרתו השנייה, ״צומת מילר״ (שבדיוק עכשיו הסתיימו צילומי העונה השלישית שלה) שזכתה גם היא לשבחים רבים.

 

אודי ואביעד

צמד הקומיקאים שכולנו גדלנו עליהם, יצרו בשנת 2001 את הסדרה המצליחה ״גור ואוח״ בכיכובם אשר שודרה עד שנת 2009 וכללה שלוש עונות מצליחות וסדרת ספין-אוף הנקראת ״הכיתה המחורפפת״. בנוסף, יצרו השניים בשנת 2013 את הסדרה ״גן חיות״ ששודרה בערוץ ניקלודיאון וכללה ארבע עונות, כשהאחרונה מבינהן שודרה כסרט באורך מלא בשם ״גנחה ופלישת הזומבים״. לא יורדים מהמסך!

 

פאודה

סדרת הדרמה-אקשן שזוכה להצלחה רבה בארץ ובעולם כולו ואף משודרת בנטפליקס נוצרה על ידי כוכב הסדרה, ליאור רז. רז יצר את הסדרה ביחד עם העיתונאי אבי יששכרוף ושניהם אף התבססו על חוויות אישיות משירותם  הצבאי. שתי העונות שכבר שודרו על המסך זוכות לשבחים ופרסים רבים ופניו של רז עצמו הפכו למוכרות בכל בית בישראל. 

 

תגובות