לא יכול בלעדייך: הזוגות הטלוויזיונים שנועדו זה לזו. צילום מסך מיוטיוב

לא יכול בלעדייך: הזוגות הטלוויזיונים שנועדו זה לזו

הערב (ה') חל חג האהבה, ט"ו באב, ובמיוחד בשביל זה אספנו עבורכם את כל הזוגות הטלוויזיונים שלמרות כל הדרמות והפרידות - פשוט לא יכולים אחד בלי השנייה

באווירת ט״ו באב, החורט על דגלו את סמל האהבה, בחרנו להציג בפניכם את סיפורי האהבה הכי מרגשים של הזוגות בסדרות, שלמרות הכל הבינו שהם לא יכולים אחד בלי השנייה והוכיחו שהאהבה מנצחת. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

דני ויונתן - "גאליס"

איך אפשר שלא לפתוח את הרשימה עם הזוג הקלאסי מסדרת הנוער המצליחה, ״גאליס״. במהלך הסדרה עברו דני ויונתן משברים רבים בעקבות מסעותיו אחר יעודו, ואף נפרדו וחזרו מספר פעמים. בפרק סיום הסדרה הבין יונתן שהוא לא יכול בלי דני, וכי הפעם (למרות שהוא אומר את זה בכל עונה) הוא לא ייתן לה ללכת ממנו. יונתן הציע לדני נישואים בסצנת סיום מרגשת במיוחד ופייר, הזלנו דמעה.

 

אגם ואודי - "שכונה"

את סיפור האהבה בין אגם ואודי, אף אחד לא יכל לצפות - שני אנשים כל כך שונים, האחת עשירה מפונקת והשני עני וביישן. השניים חוו פרידה בעקבות סכסוך של שתי המשפחות שלהם והבינו שהפערים בינהם גדולים מדי, אך לקראת סוף הסדרה התאהבו מחדש וראו שהם לא יכולים אחד בלי השנייה וחזרו להיות ביחד. לגמרי זוג מהאגדות!

 

נועה ועמוס - "להיות איתה"

עוד זוג שהפערים ביניהם גדולים הם כמובן נועה ועמוס מ״להיות איתה״. סיפור האהבה ביניהם החל כאשר נועה הולנדר המפורסמת והעשירה התאהבה בעמוס - בחור פשוט שעובד במאפייה של ההורים. הזמן עבר והשניים חוו לא מעט משברים ואנשים שזממו להפריד בינהם (ואף הצליחו). אבל סוף טוב הכל טוב - בסוף העונה השנייה הם חזרו והתחתנו בסצנה מרגשת שסופה היה מותח ומפתיע, לגמרי מחכים לעונה שלישית.

 

אמה ועידו - "נעלמים"

בעוד פחות מחודש חוזרת הסדרה האהובה, "נעלמים", למסך ולא יכולנו שלא להתייחס לזוג המתוק - אמה ועידו. כבר בפרק הראשון של העונה היה ברור לכולנו כי אמה ועידו הם מנט טו בי. לאחר שאמה עזרה לעידו למצוא את בת זוגו שנחטפה, הם לא יכלו להתכחש יתר לרגשות שלהם והפכו לזוג החלומות! במהלך שתי העונות הראשונות אמה ועידו נפרדו בעקבות חילוקי דעות ופיתחו קשרים עם דמויות אחרות, אך בסוף העונה השנייה, איך לא, חזרו בקאמבק מרגש במיוחד!

 

דניאל ואלה לי - "החממה"

בתחיל הסדרה, דניאל ואלה לי לא ממש חיבבו אחד את השנייה - קפטן הנשרים לא אהב את אחיה של אלה לי, מה שגרם לעוינות רבה בין השניים. במהלך העונה הראשונה החל להירקם קשר בין השנים והם החלו להתאהב. בסוף העונה השנייה הם החליטו להיפרד בידידות ואלה לי חזרה ליפתח. אך כנראה שאהבה אמיתית תמיד מחזירה זוגות אחד לזרועות השנייה, כי לקראת סוף העונה השלישית, אלה לי ויפתח נםרדו, והיא הבינה שדניאל הוא האחד בשבילה. 

 

רוני וניני - "השמיניה"

איך אפשר שלא להזכיר את הסדרה שחרוטה לנו בלב עם הזוג התמים והמיוחד - רוניני. במהלך שלושת העונות הראשונות של הסדרה האהובה, רוני וניני הספיקו להתאהב אחד בשנייה, לחוות משברים, להיפרד, לחזור ובסוף גם לשכוח. לרוע מזלם, בסוף העונה השלישית נאלצה השמיניה למחוק את זיכרונם בסצנה בלתי נשכחת ורוני וניני שכחו אחד את השנייה. בעונות המחודשות, רוני וניני נפגשו שוב שבע שנים לאחר מכן וכמובן התאהבו מיד וחזרו להיות שוב ביחד. אמרנו כבר שרוניני זה לנצח?

 



תגיות
תגובות