כסף לא קונה אהבה: הזוגות שהגיעו ממעמדות שונים . צילום מסך מיוטיוב

כסף לא קונה אהבה: הזוגות שהגיעו ממעמדות שונים

אהבות מגיעות בכל הצבעים והצורות האפשריים. ישנם זוגות אשר מגיעים ממעמדות ורקעים שונים, ולמרות כל הבעיות שמגיעות עם זה - אהבתם ללא גבולות. אספנו את כל הזוגות מהסדרות שהגיעו ממעמדות שונים

לפעמים כשאנחנו צופים בטלוויזיה, אנו נוהגים לראות פערים בין קבוצות שונות; מקומות, אנשים, מעמד כלכלי, משפחה, אבל באהבה ללא גבולות, גם אם משהו מהוו איזושהי בעיה - זה לא משנה כלל. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

דני ויונתן - "החולמים"

אפשר להבין כבר מהפרקים הראשונים את מעמדם של יונתןו ודני - יונתן נמצא בבית אומנה לילדים ודני גרה במוזיאון מפואר ומוצגת כילדה ה"מפונקת". במהלך הסדרה, הזוג מוכיח כי כל אלה פרטים שטחיים וכי הכסף לא מהווה בעיה בזוגיות. הכימיה בין השניים הייתה בלתי ניתנת לפספוס ולמרות שדני הייתה בזוגיות אחרת, היא הבינה שליבה שייך ליונתן, ולבסוף הם נהפכו לזוג. השניים אמנם חוו עליות ומורדות, אך בסוף העונה האחרונה של "גאליס", סדרת ההמשך, נחתם הפרק עם הצעת נישואים בלתי נשכחת של השניים. 

 

 

אודי ואגם - "שכונה"

אי אפשר לא להכניס לרשימה הזאת את אודי ואגם, שלימדו אותנו כי כסף לא קונה אהבה. לשניים לקח זמן להראות אהבה אחד כלפי השנייה עקב מעמדותיהם והמתיחות בין שכונותיהם. אודי, גר בשכונה בדירה קטנה עם אביו ואחיו, ואגם, גרה בנרקיס בוילה יוקרתית. ניצוץ אהבתם התרחש כאשר אודי התחזה לזמר שדומה לו, שר בהופעה בביתה של אגם, וזכה ממנה לנשיקה, רומנטי נכון? רק שאגם לא ידעה שהיא מנשקת את אודי... אבל כמובן שלאט לאט הבינה אגם כי היא מאוהבת באחד "השכונקים" והאהבה פרחה לה.

 

 

מיקה ואבי - "השמיניה"

הזוג הבא הם מיקה, שגרה בתל אביב יחד עם אביה המפורסם, ואבי, שמגיע היישר מהדרום אל עיר חדשה. השניים הכירו בזכות כיתת המחוננים שאליה נבחרו, ומיקה לקחה את אבי תחת חסותה. ניתן היה להבחין שאבי מופתע בהבדל בין המקומות. לאט לאט אבי מתרגל לחייו החדשים ,ואפשר היה לראות שהשניים עוד יהיו זוג לפי איך שהסתדרו. למרות שמחקו להם את הזיכרון, הם מצאו דרך להיות יחד - אבל בעונה הרביעית, הגלגל מתהפך, אבי עשה אקזיט ויש ברשותו הרבה כסף ומיקה מנהלת באולינג.

 

איתי ושירה - "נעלמים"

גם איתי ושירה הם זוג עם הבדלי מעמדות. השניים מתגוררים בעיירה "אשמורת - איתי, שאביו מפקד תחנת המשטרה, ושירה שגרה בבית הספר יחד עם אביה השרת. סיפור אהבתם התחיל כאשר אביה של שירה נחבל ואיתי עזר לה לגלות מי פצע אותו. במהלך החיפושים, איתי מגלה כי שירה מתגוררת במחסן. כמובן שאיתי לא נותן לפרט זה להפריע והשניים נהפכים לזוג במהרה. 

 

נועה ועמוס - "להיות איתה"

נעזוב רגע את עולם הילדים והנוער ונגיע לעולם המבוגרים, כי אי אפשר שלא להזכיר ברשימה את נועה הולנדר, הדוגמנית העשירה, שהתאהבה באופה מבת-ים בשם עמוס. תחילה, השניים נפגשו במקרה במסעדה והתחברו בזכות מרק ארטישוק אחד. למרות התנגדותו של הסוכן שלה, נועה לא ויתרה על עמוס ואף הציעה לו לבוא איתה לחו"ל. מאז השניים הפכו לזוג יונים בלתי ניתנים להפרדה ואף נישאו בסוך העונה השנייה. 

 

יולי וליעם - "גאליס"

נחזור לעולם הנוער ולזוג האחרון שלנו ברשימה - יולי וליעם שהכירו במחנה "גאליס". יולי, שבאה מבית עשיר והייתה הותיקה במחנה, וליעם שבא מבית אומנה והינו חניך חדש. הסיפור שלהםהתחיל ברגל שמאל בעקבות התנכלויות של ותיקים לחדשים, אך בעונה השנייה יולי התחילה לפתח רגשות לליעם, שהיה בדיוק שבור מהפרידה שלו משרון. לאחר הרבה דרמות ואנשים שהפריעו לשניים, כאשר ליעם הבין מה יולי מרגישה, הוא ארגן הכל על מנת שיהפכו להיות יחד - מה שקרה בסופו של דבר כמובן.

 

 

 

תגובות