ענקית ירוקה והיי סקול חוזר: דיסני הכריזה על הפקות חדשות. צילום: gettyimges.ILJesse Grant

ענקית ירוקה והיי סקול חוזר: דיסני הכריזה על הפקות חדשות

כנס המעריצים של דיסני הוליד לא מעט הכרזות על הפקות מסקרנות במיוחד שרובם יגיחו בשירות הסטרימינג החדש שלהם (לצד הפקות קולנועיות). קבלו את כל מה שצריך לדעת!

סוף שבוע עתיר בהכרזות להפקות חדשות של דיסני - עם לא מעט פרטים חדשים ומסקרנים במיוחד. מבולבלים? עשינו לכם סדר! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בוויקנד האחרון, דיסני הכריזו רשמית על פתיחת שירות הסטרימנג שלה ב-12 בנובמבר. נכון לעכשיו מדובר בהשקה שתתמקד בארצות הברית, קנדה, הולנד, ניו זינלנד ואוסטרליה. כרגע עוד לא ידוע באיזה שלב השירות יגיע לישראל אך בחברה התחייבו כי תוך שלוש שנים הם מתכוונים להיות מכוסים ברחבי העולם. 

בנוסף לספריית הסרטים והסדרות הקיימות של דיסני, מארוול ופיקסאר מכל הזמנים, בברה מתכננים להשיק לא מעט סרטים וסדרות חדשים ובלעדיים לשירות החדש. אחרי שבוצעו כמה הכרזות כבר בכנס של מארוול לפני חודש, קבלו כמה נוספים ולא רק אצל מארוול.

היפהפייה והיחפן

לייב אקשן מתוק במיוחד עבור הסרט הקלאסי של דיסני על סיפור אהבתם של שני הכלבים. בניגוד ל"מלך האריות" ו"אלאדין", הסרט הנוכחי לא מתוכנן להגיע לקולנוע וישודר אך ורק בשירות הסטרימינג של החברה עם השקתו.

 

נואל

סרט נוסף בלעדי לשירות הוא "נואל" - במיוחד עבור חג המולד (אז יושק "דיסני+") המגולל את סיפורה של אחותו של סנטה קלאוס שגורמת לו ללכת לאיבוד. את נואל תגלם אנה קנדריק.

 

היי סקול מיוזיקל - הסדרה

אחד המותגים החזקים שיצאו מדיסני הוא המחזמר המוזיקלי "היי סקול מיוזיקל" שהפך לקלאסיקה שלא מעט ילדים ונוער גדלו עליה, וכזו שהביאה אל חיינו את זאק אפרון. כעת, הלהיט חוזר והפעם כסדרה בת 10 פרקים ועם פרצופים חדשים למדי.

 

המנדלוריאן

לחובבי "מלחמת הכוכבים" מוקדשת סדרה מסקרנת במיוחד - "המנדלוריאן", לייב אקשן בין גלקטי שיושק ב-12 בנובמבר. זמן העלילה יעסוק בתקופת הזמן שלאחר אירועי "שיבת הג'דיי" ולפני אירועי "הכוח מתעורר".

 

פיניאס ופרב: הסרט

חלום שמתגשם - הסדרה מצויירת האהובה זוכה לקבל סרט באורך מלא שיושק בלעדית ל"דיסני +" ויגולל עוד מעשייה מבית הדמויות שכל כך אהבנו וגדלנו עליהם.

 

הענקית הירוקה

אחרי "האלק" האיום שהפך עם היקום הקולנועי של "הנוקמים" ליצור ירוק חביב ומצחיק, כעת מגיעה הגרסה הנשית שלו והיא לא פחות חזקה. בניגוד ל"האלק", בסיפור של הענקית היא מראש שומרת על תבונתה כבת אנוש בהיותה ירוקה. זו מצטרפת ליקום החדש של מארוול ובו גם נטפלי פורטמן צפויה להפוך ל"ת'ור" הנשית!

 

גברת מארוול

אל תתבלבלו לא מדובר ב"קפטן מארוול" שהגיחה לקולנוע השנה, אלא בגיבורת על חדשה לגמרי שקפטן מארוול הייתה המודל לחיקוי שלה. לגברת מארוול יש יכולות ריפוי ושינוי חיצוני וגם כאן מדובר על סדרת טלוויזיה חדשה.

 

קרואלה

מדובר בפריקוול של קרואלה דה וויל לעלילות "101 כלבים דלמטים" המוצלח והנוסטלגי כשהפעם הסיפור כאמור יתמקד בדמות הרעה והאייקונית. הסרט הזה כן צפוי להגיע לקולנוע ב-28 במאי 2021.

בנוסף צפויים להגיע סדרות נוספות כמו "Moonlight" מבית מארוול, סדרה מצויירת ל"מפלצות בע"מ", ג'ון סנואו (קיט הרינגטון)  מ"משחקי הכס" יצטרף ליקום הקולנועי של מארוול לסרט "הנצחיים"  לצד אנג'לינה ג'ולי, סרט דוקומנטרי על מאחורי הקלעים של דיסני ועוד שלל תכנים נוספים. ללא ספק, יהיה מעניין!

תגובות