ראיון עם דאב קמרון: "אני מחכה בקוצר רוח להגיע לישראל" . באדיבות יח"צ דיסני

ראיון עם דאב קמרון: "אני מחכה בקוצר רוח להגיע לישראל"

ראיון בלעדי! לקראת צאת הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה, "היורשים" ב-18 לאוקטובר בערוץ דיסני, שוחחנו עם הכוכבת הבינלאומית, דאב קמרון, שמשחקת בתפקיד הראשי בסרט.

אם עדיין לא הבנתם את ההיסטריה סביב הסרט "היורשים 3" שהפך לאחד הסרטים היותר מבוקשים לנוער, הסרט מדבר על הילדים של הנבלים הגדולים של דיסני כמו: אורסולה, מליפיסנט, ג'אפר ועוד. הסרט הוכיח שהוא לגמרי  מלהיטי סרטי ערוץ דיסני ולקראת יציאת הסרט השלישי שישודר ביום שישי הקרוב בשעה 14:30, קיימנו ראיון בלעדי ומיוחד עם הכוכבת הראשית של הסרט, דאב קמרון ששיחקה בעבר באחת הסדרות המצילחות של ערוץ דיסני, "ליב ומאדי", ומנהלת קריירה מוזיקלית מרשימה במיוחד. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנחנו תופסים את הכוכבת בזמן שהיא נמצאת במסע קידום הסרט באירופה, ועם כל העומס של העבודה וראיונות, קמרון שומרת על אנרגיות טובות, כיאה לכוכבת אמיתית. בסרט השלישי בסדרה המצליחה, היא ממשיכה לגלם את מאל, בתה של מליפיסנט.

איך הייתה החוויה לצלם את הסרט השלישי ביחס לקודם?

"וואו, קשה מאוד לתאר את חווית הצילום לסרט כזה. היה לנו כיף גדול והיינו כולנו מגובשים מאוד עם שיחות אישיות ובדיחות משותפות. בסרטים הראשוניים לא ידענו לאיפה אנחנו מגיעים ולא הבנו איזה טירוף מחכה לנו. לצילומי הסרט השלישי הגענו טיפה יותר מוכנים ואני חושבת שזה הכי כיף שיש". 

 

את שמחה על ההתפתחות של הדמות שלך בסרט?

"אני מאוד שמחה על ההתפתחות של מאל בסרט השלישי. בסרטים הקודמים, הדמות שלי (מאל) הייתה מאוד צעירה, מאוד סגורה ובטוחה שהיא צודקת בהכל, בכל זאת הבת של מליפיסנט. אבל לקראת הסרט השלישי אפשר לראות שמאל למדתה איך להתמודד עם מצבים וסיטואציות שלפני כן לא באמת ידעה להתנהל בהן. אפשר לראות שהיא הופכת מילדה לנערה בוגרת. אז כן, אני אוהבת את מאל החדשה". 

אם היית יכולה לשנות משהו בתסריט, מה היית משנה?

"זו שאלה מעניינת, אני חושבת שהייתי מוסיפה עוד דמויות נשיות בסרט, זה היה יכול להיות כיף".

אם היית יכולה לגלם דמות אחרת בסרט, איזו דמות זו הייתה? 

"ממש מסקרן אותי לגלם את התפקיד של הארי הוק. אני חושבת שיהיה מאוד מעניין לראות את הדמות הזאת כאישה ואני גם אוהבת לגלם דמויות מורכבות, גם הדמות הזאת מאוד כריזמטית ואני אוהבת את זה מאוד. זו דמות שמסקרנת אותי והייתי שמחה לגלם אותה".

 

c75cb9db575f2
הארי הוק מהסרט "היורשים 3" © באידבות דיסני ישראל

 

ספרי לנו על חווייה כיפית מהסט, שאת לא יכולה לשכוח!

"קשה לי להגיד רק משהו אחד, אני באמת נהנתי עם השחקנים מכל סרט יותר ויותר, הבמאי שלנו היה קורע מצחוק ותמיד הייתה אווירה כיפית ומצחיקה במהלך הצילומים שזה משהו שזכור לי מאוד לטובה".

הסרט עוקב אחר ילדיהם של הנבלים המפורסמים. מי הרשע האהוב עלייך מדיסני? 

"בלי קשר לזה שאני מגלמת את הבת של מליפסנט ב'היורשים', כנראה שהייתי אומרת שהנבלית האהובה עליי היא אמא גות'ל מהסרט 'פלונטר'. אני באמת חושבת שהיא מאוד מפחידה, היא עתיקה והיא די רשעית אם היא השאירה מישהו בשבי כל השנים האלה, אה ויש לה את הקטעים המוזיקליים הכי טובים בסרט".

 

יש לך טיפים לאנשים שחולמים להיות שחקנים?

"ברור, כל האנשים שרוצים לשחק זה באמת חייב להיות משהו שאתם רוצים לעשות ומוכנים להקריב בשבילו. הייתי ממליצה לצפות בכמה שיותר סרטים ולנסות ללמוד על הבעות פנים ולנסות לערב את האנשים שסובבים אתכם. זו עבודה מאוד קשה ותובענית אבל זה שווה אם זה משהו שאתם באמת רוצים. הכי חשוב לי להגיד זה שאם זה החלום שלכם אל תיתנו לאף אחד להגיד לכם לא, ותעשו מה שאתם יכולים בשביל שזה יקרה".

ומה החלום שלך?

"זה פתאום נורא מוזר כששואלים את זה, אני חושבת שהחלום שלי הוא שהחיים שלי יהיו תמיד מלאים באנשים שאני אוהבת ושאני סומכת עליהם. הייתי רוצה חיים מאושרים מלאים באהבה. הייתי רוצה לעבור לגור בעיר שאף פעם לא חייתי בה וללמוד שפה חדשה ולבלות המון זמן עם האנשים שאני אוהבת". 

ומה עם לבקר בישראל? 

"אוי זה בהחלט החלום!", מצחקקת דאב.

יש לך משהו לומר למעריצים הישראלים?

"כן, קודם כל אני רוצה להגיד לכם תודה על כל התמיכה שלכם, זה מחזק אותנו מאוד. אני חושבת שאני מדברת בשם כל הקאסט כשאני אומרת שאנחנו מעריכים אתכם צאוד ואתם כולכם כל כך יפים. אני באמת מחכה בקוצר רוח להגיע לישראל ולהיפגש עם חלקכם ואני ממש מקווה שיום אחד זה יקרה".

 

 

תגובות